Logo de la Universitat de ValènciaLogo CSIC Logo del portal

CINCHRON

Títol: Cronobiologia comparada d'insectes: Biologia estacional / circadiana dels afídids.

Grup d'investigació: Genètica Evolutiva

El projecte pretén identificar i caracteritzar els elements clau que regulen la manera de reproducció dels afídids. Ens interessa en particular dilucidar les bases moleculars responsables del canvi de la partenogènesi a la reproducció sexual i analitzar quin paper (si n'hi ha) juguen en aquest procedisc els gens del rellotge circadià.

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Data d'inici : de juny / 2018.

Data de finalització: de maig / 2022.

Investigadors principals:

David Martínez Torres