Logo de la Universitat de ValènciaLogo CSIC Logo del portal

L'I2SysBio desenvolupa projectes en els quals els seus investigadors estudien processos biotecnològics amb eines de la Biologia de Sistemes i de la Biologia Sintètica, aplicats a la millora de diferents processos industrials mitjançant tècniques d'enginyeria metabòlica. L'I2SysBio ofereix dins d'aquesta activitat la possibilitat de desenvolupar projectes d'I+D+i a la carta per a aplicacions en el camp de la producció de molècules d'alt valor afegit, com són fàrmacs, biopolímers, enzims, etc.

L'I2SysBio ofereix la possibilitat de desenvolupar models metabòlics a escala genòmica amb aplicacions en Biotecnologia i Biologia Sintètica. L'institut alberga diversos experts en genomes reduïts i cèl·lules mínimes, les quals poden inspirar el disseny de xassís de cèl·lules sintètiques amb aplicacions biomèdiques i tecnològiques.