Logo de la Universitat de València Logo Màster en Estudis Internacionals i de la Unió Europea Logo del portal

.

Et donem la benvinguda a la pàgina web del Màster Oficial en Estudis Internacionals i Europeus de la Universitat de València. Este Títol Màster té com a propòsit principal que l'estudiant conega i aprofundisca en l'estructura i el funcionament del sistema internacional i europeu, identificant i analitzant els seus elements i processos fonamentals. Amb esta finalitat, l'estudiant cursarà una sèrie de matèries comunes de caràcter avançat i després podrà optar a especialitzar-se en els desafiaments de naturalesa pública que les relacions internacionals plantegen a l'Estat i a les Organitzacions internacionals o, per contra, en els d'índole privat que es projecten sobre les empreses i els particulars en les seues relacions transnacionals.

Gràcies als coneixements i competències adquirides al Màster Oficial, els seus estudiants podran desenvolupar el seu futur professional amb èxit en organitzacions interestatals i no governamentals, en el servei exterior o en l'administració autonòmica i local, en entitats o empreses privades amb projecció transnacional.

GALERIA D'IMATGES

Promoció 2018-2020