Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

FASE I AUTOMATRÍCULA MÁSTER 2019-2020: DEL 16 AL 18 DE JULIO DE 2019

Et donem la benvinguda al Màster Oficial en Estudis Internacionals i de la Unió Europea. En una societat globalitzada i interconnectada, la dimensió internacional adquireix especial relleu tant des del punt de vista institucional, com en el que a les relacions entre particulars –individus i empreses- es refereix. Aquesta circumstància constitueix el punt de partida del plantejament docent d'aquest títol de postgrau, que inicia a l'estudiant en la realitat de la societat internacional al llarg d'una sèrie de matèries de cort no solament jurídic, sinó també econòmic i cultural, permetent-li, d'altra banda, triar entre una especialització de tipus internacional o focalitzada en el funcionament de la Unió Europea.

El Màster compta amb una Formació Bàsica, comuna per a tots els estudiants, a través de la qual els estudiants adquireixen les eines bàsiques en el que a les Fonts del Dret Internacional es refereix, així com els aspectes fonamentals de la construcció de la Unió Europea i els seus valors. Amb posterioritat, els alumnes poden optar per un dels dos Itineraris, d'Estudis Internacionals o de la Unió Europea. Al llarg d'ells, s'adquireixen coneixements i destreses, relacionades amb la matèria triada, que versen sobre aspectes del Dret Públic i Privat, així com de l'Economia i dels seus fonaments ideològics. El programa conté també un complement d'Inglés jurídic-internacional per a tots els estudiants i l'elaboració d'un Treball de Fi de Màster.

GALERIA D'IMATGES

Promoció 2017-2019