Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Obertura de Curs Màsters FdE 2018-2019

• 17 de de setembre de 2018

Dilluns 1 d'octubre, a les 17.30, en el Hall de la Facultat, tindrà lloc l'Acte d'Obertura de Curs dels Màsters Universitaris que s'imparteixen en la Facultat.

De nou comença un altre curs on més de 500 estudiants, procedents de diferents països, s'incorporen als estudis oficials de postgrau de la Facultat d’Economia. Esteu tots convidats, professorat, alumnat i personal tècnic, a assistir a les paraules de benvinguda del Degà, a la conferència inaugural i al berenar-networking amb el qual clourem la sessió.

Llista d'enllaços: