UVocupacióFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

• Globus

Curs gratuït de Google “Troba la teua ocupació en l'era digital”

• 17 de d’abril de 2019

El pròxim 29 de maig s'impartirà el curs gratuït “Troba la teua ocupació en l'era digital” a la Universitat de València. Aquest curs està organitzat per Google en col·laboració amb el servei d'Ocupació de la Universitat de València, UVocupació. L'objectiu és l'ampliació de coneixements sobre la cerca d'ocupació en el món digital per a ajudar l'alumnat a activar-se professionalment.

El curs és presencial, amb una durada de 4 hores i es realitzarà en dos torns a triar: matí o vesprada.

Més informació i inscripció en el següent enllaç