Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

8M Acte institucional amb motiu del Dia Internacional de les Dones

Període de l'esdeveniment: De 1 de марта de 2021 a 8 de марта de 2021. , , , , , y de 18:00 a 21:00.

Lloc de realització: Universitat de València

Descripció:

La Universitat de València celebra, com cada any, el Dia Internacional de la Dona amb un ampli programa d'activitats culturals i didàctiques que tindran lloc durant diversos dies propers al 8 de març, dia de la commemoració, i que duraran diverses setmanes.

L'acte institucional previst per al mateix dilluns 8 de març en format online, s'iniciarà amb la lectura del manifest institucional per part de la rectora de la Universitat de València, Mavi Mestre Escrivà. A continuació tindrà lloc la conferència-col·loqui entre l'escriptora, assagista i científica, Remedios Zafra i la periodista, Magda Bandera.

Per aquest acte cal inscripció prèvia en el següent enllaç:

La programació al voltant del 8M arranca però uns dies abans d'aquesta data amb activitats als campus així com a La Nau Centre Cultural i d'altres espais de la Universitat com ara els aparadors de la llibreria de la Universitat que estaran dedicats a publicacions de dones o feministes.

Tota la programació es pot consultar en www.uv.es/igualtat al calendari d’activitats en constant actualització.

Organitza:

Unitat d'Igualtat.