Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Curs d'Inversions Financeres. Inscripció oberta

Inversions financeres

Període de l'esdeveniment: De 15 de июня de 2021 a 4 de июля de 2021. , , , , , y de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Sessió Blackboard síncrona

Descripció:

Dirigit a totes les persones interessades en els mercats financers i, especialment, en el món borsari i de les inversions.

El curs consta de dues parts.

En la primera, Actius Financers, s'introdueixen els principals actius financers amb els quals s'operen en mercats financers actualment (Accions, Contractes per diferències CFDs- Futurs, Opcions, Warrants, Fons i ETFs), i es comparen. En la secció de futurs es comentarà alguna estratègia amb criptomonedes.

En la segona part, Invertint en els Mercats Financers, es divideix al seu torn en dos: Invertir a curt termini i Invertir a mitjà i llarg termini, on s'ensenyen les principals estratègies segons el període.

Organitza:

Servei de Cultura Universitària.

Contacta: cursosextensio@uv.es

Més informació: