Logo de la Universitat de València Logo del portal

• UWM

Convocatòria 2019-20 Erasmus+ KA107 per a PAS/PDI a països de fora de la UE

Logo Erasmus

Període de l'esdeveniment: De 25 de de novembre de 2019 a 14 de de desembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Servei de Relacions Internacionals i Cooperació

Descripció:

Resolució de 5 de noviembre de 2019 del Vicerector d Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València per la qual es convoquen les ajudes de mobilitat de personal de la UV a països associats en el marc del programa Erasmus+ KA107, per al curs acadèmic 2019-20. Sol·licituds per ENTREU. Termini fins al 14 de desembre inclós.

Organitza:

Servei de Relacions Internacionals i Cooperació.

www.uv.es/relint

Contacta: ka107@uv.es