Logo de la Universitat de València Logo del portal

• UWM

XXIV Jornada d’Informació a Orientadors de la Universitat de València

Assistents a una edició anterior de la Jornada d'informació

Període de l'esdeveniment: De 20 de de desembre de 2019 a 30 de de gener de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 09:30 a 14:00.

Lloc de realització: Facultat de Medicina i Odontologia. Aula Magna

Descripció:

La XXIV Jornada d’Informació als Orientadors, que organitza el Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants, se celebrarà el dijous 30 de gener de 2020 a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València. L’edició d’enguany, seguint la dinàmica duta a terme en cadascuna de les jornades, pretén contribuir a aprofundir i actualitzar les reflexions al voltant de temàtiques d’interés per als professionals de l’orientació.

Comptarà amb Xavier Martínez-Celorrio, professor de Sociologia de l’educació i assessor del Gabinet de la ministra d’Educació i Formació Professional; Jordi Vidal, degà de la Facultat de Física; Adela de los Reyes, degana de la Facultat de Química; Juan Monterde, degà de la Facultat de Ciències Matemàtiques, i Isabel Vázquez, vicerectora d’Estudis i Política Lingüística, per parlar dels nous dobles graus de la Universitat de València de Física+Matemàtiques i Física+Química; Ruth Mestre, cap d’iniciatives de Diversitat de la UV, que presentarà el Protocol d’atenció a la identitat i a l’expressió de gènere de la UV, i Antoni Gil, coordinador general de l’Accés del Sistema Universitari Valencià.

Termini d'inscripció fins al 21 de gener

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: coneixer@uv.es

Més informació: