Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

El perfil de Linkedin de la Universitat de València supera els cent mil seguidors

  • Unitat Web i Màrqueting
  • 20 de novembre de 2017
Image de la noticia

La política de gestió de la xarxa social Linkedin a la Universitat de València, centrada en la inserció professional i la difusió dels programes d'emprenedoria, atrau cada any vint mil nous seguidors al perfil.

El perfil de la Universitat de València en la xarxa social Linkedin, gestionat per la Unitat Web i Màrqueting, ha superat aquesta setmana els cent mil seguidors, una de les majors xifres entre els perfils d'aquesta mateixa xarxa de totes les universitats espanyoles.

En concret, després d'haver superat la xifra de cent mil a principis de setmana, el dijous 16 de novembre els seguidors eren 100.141.

A açò ha contribuït de forma determinant la decisió d'haver centrat la gestió d'aquesta eina en accions estrictament relacionades amb la inserció professional dels titulats, i en la difusió dels diferents programes d’emprenedoria.

Quan la Unitat Web i Màrqueting de la Universitat se’n va fer càrrec de la gestió d'aquest compte de Linkedin en 2013, divuit mil persones hi figuraven com a seguidors, el que significa que en els anys posteriors el perfil ha crescut a raó de vint mil nous seguidors per any.
A l'èxit d'aquesta comunitat virtual també ha contribuït el propi posicionament de la Universitat de València als rànquings internacionals. No cal oblidar que la UV és la segona universitat europea en recepció d'estudiants Erasmus, i una de les deu millors del món per a l'aprenentatge de la llengua i cultura xineses, segons el propi govern xinés, a més d'estar situada com la quarta universitat espanyola a nivell mundial, segons el Rànquing Jiao Tong de Xangai.

Si encara no eres seguidor o seguidora de la Universitat de València en Linkedin ho pots fer a través de www.uv.es/linkedin