Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

Brainstorming a la Unitat Web i Màrqueting

  • 17 de novembre de 2017
Image de la noticia

Amb l'actual renovació en marxa del disseny de les pàgines web de la Universitat no s'atura un procés en evolució constant. L'objectiu és fer cada vegada més útil, atractiva, accesible i participativa la web.

Totes les idees per millorar i fer més atractiva, funcional I accessible la pàgina web de la Universitat de València i tots els portals interns es sotmetran a estudi, després d’una sessió de brainstorming en la que tot el personal de la Unitat s’ha compromés a fer aportacions sobre disseny, aspecte visual, accés als continguts, noves funcions i la incorporació d’aplicacions que permeten obrir determinats apartats a la participació de la comunitat universitària.

L’objectiu és que l’evolució a la que ja està sotmesa la página web siga constant i participativa per tal d’augmentar la informació, els serveis i les prestacions a les quals els usuaris hi tenen accés. Als darrers mesos s’ha renovat el disseny de la página principal i de centenars de portals interns amb l’objectiu és situar-se a l'avantguarda entre els portals universitaris de tot el món, amb el resultat d’una interfície més gràfica i atractiva. El procés no ha acabat, però la intenció de la Unitat Web és que no es detinga quan la fase haja estat completada i la totalitat de webs internes estiguen adaptades al nou disseny, sinó que evolucione per a incorporar totes les tendències, i fins i tot generar tendència entre els portals universitaris de tot el món.

Entre les primeres aportacions que s’han pogut escoltar en esta brainstorming, han predominat aquelles relacionades amb l’aspecte visual, les noves tendències en disseny web, les eines per facilitar la navegació i trobar de forma rápida els continguts desitjats, i la incorporació d’aplicacions que facen més útil la web, permeten seleccionar i arxivar continguts, i fins i tot obrir-se a la participación dels usuaris.