Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

L'agenda digital de la UV canvia de format

  • 12 de febrer de 2018
Image de la noticia

L'agenda que apareix en la portada de la web principal de la Universitat de València ha canviat de format amb l'objectiu d'incorporar més titulars, atorgar-li més dinamisme, i donar-li més rellevància a les il·lustracions sobre el text.

L'agenda de la Universitat es renova pràcticament per minuts com a conseqüència de la immensa quantitat de convocatòries de tot tipus que generen els diferents centres universitaris, i d'això s'encarrega la Unitat Web i Màrqueting, que ha considerat ara atorgar a aquest espai de la pàgina web una major notorietat. Per a això ha estat necessari realitzar un estudi sobre les opcions de redisseny a fi de facilitar l'accessibilitat a una de les seccions més consultades de la web de la Universitat. L'opció escollida permet visualitzar alhora fins a 22 entrades amb les seues pròpies imatges. 

En aquesta decisió ha influït la demanda cada vegada major del periodisme anominat "What to do", referit a les seccions que donen als lectors opcions d'oci, cultura o distracció. En aquest sentit, no cal oblidar que la Universitat de València és el principal generador d'aquest tipus d'opcions no només a la ciutat de València, també en la resta de comarques del seu àmbit d'influència a través del Servei d'Extensió Universitària. Cursos, conferències, tallers, exposicions, debats, fòrums d'ocupació, viatges, cinema, teatre, música, congressos, idiomes, intercanvis o actes institucionals omplen diàriament una agenda que requeria d'aquest nou format.