L'agenda que apareix en la portada de la web principal de la Universitat de València ha canviat de format amb l'objectiu d'incorporar més titulars, atorgar-li més dinamisme, i donar-li més rellevància a les il·lustracions sobre el text.
L'agenda de la Universitat es renova pràcticament per minuts com a conseqüència de la immensa quantitat de convocatòries de tot tipus que generen els diferents centres universitaris, i d'això s'encarrega la Unitat Web i Màrqueting, que ha considerat ara atorgar a aquest espai de la pàgina web una major notorietat. Per a això ha estat necessari realitzar un estudi sobre les opcions de redisseny a fi de facilitar l'accessibilitat a una de les seccions més consultades de la web de la Universitat. L'opció escollida permet visualitzar alhora fins a 22 entrades amb les seues pròpies imatges.
En aquesta decisió ha influït la demanda cada vegada major del periodisme anominat "What to do", referit a les seccions que donen als lectors opcions d'oci, cultura o distracció. En aquest sentit, no cal oblidar que la Universitat de València és el principal generador d'aquest tipus d'opcions no només a la ciutat de València, també en la resta de comarques del seu àmbit d'influència a través del Servei d'Extensió Universitària. Cursos, conferències, tallers, exposicions, debats, fòrums d'ocupació, viatges, cinema, teatre, música, congressos, idiomes, intercanvis o actes institucionals omplen diàriament una agenda que requeria d'aquest nou format.