Logo de la Universitat de València Logo Unitat Web i Màrqueting Logo del portal

Nova web del Màster en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i dels Recursos Humans (Erasmus Mundus)

  • 15 de maig de 2020
Image de la noticia

La coordinació del màster en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i dels Recursos Humans i la Unitat Web i Màrqueting de la UV han renovat el web del màster per a adaptar-lo a les noves necessitats i millorar la interfície i l'accessibilitat, com ja s'ha fet en altres webs corporatives UV.

El redisseny dels portals web de la Universitat de València li ha arribat al Erasmus Mundus Master in Work, que ja llueix la nova imatge corporativa que s'ha aplicat ja els darrers mesos a nombrosos portals de facultats, instituts, màsters, col·legis majors, biblioteques i altres centres de la UV. 

L'objectiu de la Unitat Web i Màrqueting de la UV amb aquest procés és proporcionar una interfície visualment més atractiva i més accessible, amb prominència dels elements gràfics i rutes d'accés més fàcils als continguts.

El nou menú dóna un accés més fàcil a totes les opcions docents relacionades amb el màster, en el qual participen quatre universitats europees coordinades per la UV, i als tràmits administratius.

Com en la resta de portals de la Universitat, s'ha reordenat la pàgina principal per a donar cabuda en el primer colp de vista als anuncis, previsions o convocatòries. En la línia del nou disseny corporatiu, s'ha buscat que el nou portal incorpore les utilitats imposades per la crisi sanitària de la Covid-19.