UVemprénUniversitat de València Logo del portal

e-commerce i màrqueting digital

e-commerce i màrqueting digital
Resum Coneix el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
Calendari del Curs Del 16/10/2023 Fi 18/10/2023
Inscripció Del 09/01/2023 Fi 04/10/2023
Preu Gratuït amb Beca Santander
Edició Segona
Hores 10
Places 40
Modalitat impartició En línia síncrona
Llengua Castellà
Destinataris Estudiant DOCTORAT
Estudiant GRAU
Estudiant intercanvi
Estudiant MASTER
Alumni UV
Admissió
Criteris d'admissió

Pueden optar a estos cursos los siguientes colectivos:

  • Estudiantado de grado, máster y doctorado oficial de la Universitat de València.
  • Alumni de la UV de los últimos tres años.
  • Alumnado del título propio de experto en startup management.
  • Personal de las empresas vinculadas al Parc Científic UV y a la incubadora AgrotecUV.
Procediment

PROCEDIMENT. Has de seguir els 3 passos:

1 Omplir el formulari

2 Sol·licitar la beca per ENTREU amb una instància general dirigida a la Unitat d’Emprenedoria (UVemprén) mitjançant el tràmit “UVemprén-CAMPUS-2023

i adjuntar:

Formulari de sol·licitud: Annex II: Model de sol·licitud.

3 Sol·licitar la beca a SANTANDER UNIVERSIDADES mitjançant la plataforma BECAS SANTANDER.

Objectius
  • Conèixer el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
  • Adquirir les competències per a construir i posar en marxa un pla de màrqueting digital per a un e-commerce.
  • Comprendre i analitzar la relació entre consumidor-usuari-empresa que es dona en el mitjà digital.
  • Entendre la importància del màrqueting digital en la presència d'una marca en Internet .
  • Adquirir les capacitats per a afrontar el desenvolupament d'un projecte web d'e-commerce.
  • Acostar conceptes clau del màrqueting digital com a usabilitat, analítica, accessibilitat i disseny UX/UI.
  • Conèixer i saber triar les eines adequades per a desenvolupar un projecte de màrqueting digital amb èxit.
  • Establir els objectius i KPIs que ajudaran a validar l'èxit del pla de màrqueting digital.
Continguts

Bloc I:

  • Context, eines i estratègies digitals en un projecte d'e-commerce.
  • Estratègies de màrqueting digital per a la venda en línia.
  • Fonaments de l'e-commerce: conceptes bàsics per a crear una botiga en línia.
  • Analítica web i KPIs d'un e-commerce.

Bloc II:

  • Com crear una botiga en línia (pràctica).
  • Configuració d'una botiga en línia a basada en el model de negoci, el públic al qual ens dirigim i els fonaments de disseny i usabilitat web.
Metodologia

Sessió teòric-pràctica

Sessions
Sessions Data i hora d'inici Data i hora de finalització
1 16/10/2023 15:30 16/10/2023 20:30
2 18/10/2023 15:30 18/10/2023 20:30
Professorat
Professorat Extern

Leticia Gonzálbez

CMO en Sesame HR

Adrián Basols

Responsable CRM en Sesame HR

Organització
Organitzadors