UVemprénUniversitat de València Logo del portal

El 14 de juliol finalitza el termini per a sol·licitar pràctiques internacionals i nacionals d'emprenedoria per a aquelles persones amb un projecte o idea per a emprendre

  • 9 de juliol de 2021
Image de la noticia

Si tens una idea o projecte emprenedor pots sol·licitar una de les 10 ajudes econòmiques dotades amb 2.500 € o 1.500 € per a realitzar pràctiques extracurriculars internacionals o nacionals.

Aquest programa de pràctiques és una iniciativa del Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius, finançat per la Generalitat Valenciana amb 20.000 €, dins del conveni Campus de l'Emprenedoria Innovadora.

L'objectiu és realitzar pràctiques de dos mesos de duració relacionades amb la idea emprenedora que presenten les persones sol·licitants.

L'alumnat de grau, màster i doctorat interessat haurà de contactar amb l'entitat d'acolliment, emplenar la proposta de pràctiques i la resta de documentació indicada en la convocatòria i pujar-la a través d'ENTREU a través d´una instància general.

Les pràctiques s'estructuren en dues modalitats diferents:

-Pràctiques internacionals: 5 ajudes de 2.500 € cadascuna per 2 mesos.

-Pràctiques nacionals: 5 ajudes de 1.500 € cadascuna per 2 mesos.

Les empreses o institucions en què es realitzen les pràctiques podran estar situades a les regions emprenedores europees (nacionals o internacionals) i als països elegibles del programa Erasmus+.

Les ajudes s'abonaran abans de la pràctica i es podran gaudir en dos períodes:

-L'estudiantat matriculat en el curs acadèmic 2020-2021 podrà realitzar-les fins al 30 de setembre i,

-El matriculat en el curs acadèmic 2021-2022, des de l'1 d'octubre fins al 31 de desembre.

La presentació de sol·licituds es realitzarà d'acord amb el procediment establit en el següent enllaç a partir de l'endemà de publicar-se en el DOGV i fins al 14 de juliol.