UVemprénUniversitat de València Logo del portal

L'emprenedoria a les aules: la visió del professorat d'Escola MOTIVEM 2024

  • 1 de maig de 2024
Image de la noticia

Lideratge docent, comunicar per a motivar o com fer networking a l'aula. Aquests van ser alguns dels temes que es van abordar en aquesta última edició d'Escola MOTIVEM. Una edició, la de 2024, que ha comptat amb una pedrera de 28 nous professors de la Universitat de València amb un repte comú de cara a aquest final de curs: coordinar equips d'estudiants per a la competició Idees MOTIVEM 2024.

Lideratge docent, comunicar per a motivar o com fer networking a l'aula. Aquests van ser alguns dels temes que es van abordar en aquesta última edició d'Escola MOTIVEM. Una edició, la de 2024, que ha comptat amb una pedrera de 28 nous professors de la Universitat de València amb un repte comú de cara a aquest final de curs: coordinar equips d'estudiants per a la competició Idees MOTIVEM 2024. Parlem amb Pablo Tortajada Chardí, professor de la Facultat de Dret de la Universitat de València; amb Sergio López Ureña, de la Facultat de Ciències Matemàtiques i amb Pepi Vicente González, professora de la Facultat d’Infermeria. Els tres formen part del nou planter de docents de l’Escola MOTIVEM, que guiaran als futurs equips d'estudiants en el desenvolupament i projecció de la seua idea.

Link a vídeo YouTube: https://www.adeituv.es/noticias-escola-motivem-clausura-2024/?lang=ca

Amb la primera fase completada, aquest mes de maig és una etapa clau en la competició MOTIVEM: la comissió d'avaluació posarà focus en totes les idees presentades a concurs amb la finalitat de triar únicament les vint que arribaran a la fase final.