UVemprénUniversitat de València Logo del portal

De la història a l'acció: La Fàbrica d'Idees revoluciona Geografia i Història!

  • February 13th, 2026
Image de la noticia

Qui va dir que les lletres i l'emprenedoria no van de bracet? La Fàbrica d'Idees de la Universitat de València ha fet una parada estratègica en la Facultat de Geografia i Història, demostrant que les millors idees sorgixen quan mesclem creativitat amb reptes reals.

El secret de l'èxit? Pensar amb les mans 🧱

Sota la guia de Pau Sendra, Vicedegà d'Emprenedoria i Innovació, els estudiants van deixar a un costat els apunts per a enfrontar-se a la metodologia Lego® Serious Play®. No va ser només un joc: van utilitzar les peces per a visualitzar models de negoci, potenciar el pensament estratègic i resoldre problemes de manera col·laborativa.

La teua facultat té la seua pròpia "llançadora"🚀

En la sessió, els participants van descobrir GHemprén, la preincubadora de la Facultat. El professor Emilio Iranzo va presentar este espai com l'aliat perfecte per a qualsevol estudiant que vulga transformar el seu coneixement del territori, la cultura o la història en un projecte amb impacte real.

No et quedes fora de la pròxima! 🎯

La Fàbrica d'Idees és la teua oportunitat per a aprendre a emprendre de manera dinàmica, interactiva i pràctica. Està obert a estudiants de qualsevol titulació, així que si tens una idea o simplement curiositat, t'esperem!

📅 Consulta les pròximes parades i apunta't ací:
Calendari Oficial de la Fàbrica d'Idees 2026

Esta actuació es finança gràcies a la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme a través de les ajudes EMENTI.