UVSostenibilitat,UVSostenibilitatUniversitat de València,Universitat de València Logo del portal

• Bicicletes

Xarxa Valenciana de Universitats Públiques Saludables

La Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables està formada per les cinc universitats públiques de la Comunitat Valenciana: la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Alacant, la Universitat Jaume I i la Universitat Miguel Hernández.

La xarxa, creada el 2013, naix amb la pretensió de potenciar la universitat com a entorn promotor de la salut de la comunitat universitària i de la societat en el seu conjunt; fomentar la investigació i la docència en Promoció de la Salut; afavorir l'intercanvi d'experiències en promoció de la salut; i promoure i afavorir el treball conjunt entre els organismes de salut pública, les institucions comunitàries i les universitats.

Tots els anys, la xarxa celebra la seua constitució organitzant activitats en pro d'una vida saludable i sota un lema comú a les cinc universitats.

2019 Manifest "Mou-te amb la vida!"

En 2018, sota el lema "Dorm bé, viu millor", s'han realitzat diverses accions que pretenen sensibilitzar la comunitat universitària sobre la importància dels bons hàbits de son i del son saludable com a part essencial de la vida.

En 2017, sota el lema "Mira per tu, mira per tots i totes", s’han realitzat activitats formatives, de difusió i d'intervenció centrades en la millora de la salut ocular.