UVdiscapacitatUniversitat de ValènciaFundació General Logo del portal

Omar. 2013

Omar. Cinema sobre Drets Humans. 22/04/2020. Centre Cultural La Nau. 19.00h

Data: 22 de d’abril de 2020 de 19:00 a 21:00. Dimecres.

Lloc de realització: Aules Seminari. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Cicle de cinema sobre Drets Humans

“Omar”

(98 min. 1:32’ visualitzable. Palestina 2013. Hany Abu-Assad)

VO sub Castellà. NR menors de 16.

El mur de Cisjordània, la militància d'Omar, l'estima entre Omar i Nadia, la resistència, la captura, l'expiació, la traïció i les invencibles armes de la potencia ocupant: Israel. Omar no permetrà que aquest embolic acabe dividint-lo, com tampoc que Palestina, la seua terra i el seu altre amor, patisca la mateixa destinació. Tampoc permetrà que es ressenta ni una mica la indissoluble relació que li uneix a Nadia.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza:

Org: Amnistía Internacional València

Col: Aula de Cinema. Universitat de València.

Contacta: valencia@es.amnesty.org

Més informació: