UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Oberta inscripció Erasmus al Territori - Cullera - L'Albufera: el cultiu de l'arròs

L'Albufera

Període de l'esdeveniment: De 12 de de setembre de 2019 a 27 de de setembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Cullera i l'Albufera

Descripció:

Sortida  28 de setembre

La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat i el Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació, continua amb el programa Erasmus en el Territori. En aquesta 7ª edició s'han organitzat uns itineraris formatius que permetran mostrar alguns municipis valencians referents de la seva cultura i el seu patrimoni

Aquests itineraris estan destinats als estudiants del programa Erasmus de la Universitat per al curs 2019-2020. Les rutes, dissenyades amb la participació dels ajuntaments corresponents, es caracteritzen per la seua vocació formativa, en les quals es pretén il·lustrar els estudiants del Programa Erasmus dels valors patrimonials, culturals i paisatgístics de la geografia valenciana.

Cullera – l’Albufera: el cultiu de l'arròs

La ciutat de Cullera, un de les principals destinacions turístiques de les costes espanyoles, ofereix una rica gastronomia basada en el cultiu de l'arròs i un ric patrimoni històric que té com a màxim exponent el seu castell fortalesa (segle IX).

L’Albufera, espai natural que s'alimenta de les aigües dels rius *Xúquer i *Túria, ofereix una gran riquesa de paisatges i hàbitats de gran interès mediambiental.

Amb una extensió de 21.000 hectàrees constitueix un dels aiguamolls més importants tant del nostre país com de la conca mediterrània. És Parc Natural des de 1986 i es va declarar “Zona d' Especial Protecció dels Ocells” en 1989.

El llac ha vist durant segles com s'ha anat reduint el seu espai en benefici del cultiu dels camps d'arròs.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció

Territorial i Societat i Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació amb la col·laboració del Centre d'Idiomes.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: