UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Nova matrícula als cursos d’anglès B1 i B2 per a estudiants

Cursos d'anglès B1 i B2 per a estudiants

Període de l'esdeveniment: De 30 de de setembre de 2019 a 11 de d’octubre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Centre d'Idiomes

Descripció:

S’amplia el termini de matrícula per als cursos adreçats a estudiants matriculats en la Universitat de València que tinguen coneixements d’anglès equivalents als nivells A2 o B1. Si no es té cap acreditació, es pot fer una prova de nivell en línia gratuïta al Centre d’Idiomes els dies 3 i 4 d’octubre.

La matrícula es farà els dies 10 i 11 d’octubre a la secretaria del Centre d’Idiomes (C/ Serpis, 25, 46022 València).

El preu del curs complet és de 285 €. Si s’acaba el curs amb aprofitament, es retornen 100 €. Si s’abandona per causa justificada (fins al 31 de desembre) es pot retornar la matrícula.

Les classes es fan al campus on s’estudia el grau o postgrau.

Més informació:

www.spluv.es/plaangles

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

www.centreidiomes.es/va

Contacta: spl@uv.es