UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Curs de preparació per a les oposicions a la Unió Europea (11ª edició)

Imatge gràfica del curs.

Període de l'esdeveniment: De 9 de de novembre de 2019 a 14 de de desembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Biblioteca de Ciències Socials. Aula de formació. Campus dels Tarongers de la Universitat de València

Descripció:

Curs d’orientació laboral i de foment de competències personals, organitzatives i de comunicació per als processos de selecció de la UE.

Duració: 30 hores.

Dissabtes 9, 16, 23 i 30 de novembre, de 9 a 14 hores.

Sessions individualitzades: dissabte, 14 de desembre de 9 a 14 hores.

Objectiu: donar a conéixer els diferents processos de selecció existents al si de les institucions i de les agències de la Unió Europea i capacitar als assistents amb les eines i els materials necessaris per a una òptima preparació i integració de les competències psicològiques avaluades.

Dirigit a: llicenciats, graduats o estudiants d'últim any que tinguen intenció de presentar-se a les convocatòries de processos de selecció de les diverses institucions i agències de la UE o de trobar un treball vinculat amb aquestes.

Preu de la matrícula:

Públic en general: 175 €

Comunitat universitària UV i UPV: 150 €

Organitza:

Universitat de València

Centre de Documentació Europea

Fundació General de la Universitat de València.

Contacta: cde@uv.es

Més informació: