UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Cicle de conferències de la Setmana de la ciència a Gandia

Setmana de la Ciència Gandia

Període de l'esdeveniment: De 4 de de novembre de 2019 a 8 de de novembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 19:30 a 21:00.

Lloc de realització: Casa de la Marquesa (Passeig Germanies, 11. Gandia)

Descripció:

Del 4 al 8 de novembre se celebra a Gandia la Setmana de la ciència. Més enllà dels tallers i activitats dirigits als estudiants de primària i secundària s'organitza un cicle de conferències obertes a la ciutadania en general. La programació és la següent:

DILLUNS 4: Fotografiant la frontera del temps i de l'espai. Ivan Martí. Observatori astronòmic de la Universitat de València.

DIMARTS 5: Érase una vez....ciencia hecha por mujeres. Marta Macho. Universitat del País Basc.

DIMECRES 6: Apocalipsis microbiana en un món sense antibiòtics. Sergi Maicas. Coordinador del Projecte Smalle Word Iniciatives. Universitat de València.

DIJOUS 7: El impacto de la contaminación acústica en nuestras vidas. ¿Cómo podemos atenuarlo?. Ana Delgado. Sociedad Española de Acústica.

DIVENDRES 8: L'orige de les espècies de Darwin: una invitació a la lectura. Juli Peretó. Subdirector de l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes. Universitat de València.

Totes les conferències tindran lloc a les 19.30 a la Casa de la Cultura Marqués de González de Quirós (Passeig Germanies, 11. Gandia). Entrada lliure i gratuïta.

Organitza:

Centre de Gandia. Universitat de València

Campus de Gandia de la UPV

Centre d'Estudis i investigacions comarcals Alfons el Vell.

www.uv.es/uvgandia

Contacta: uvgandia@uv.es