UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

Learn Catalan! Aprende valenciano! Cursos A1, A1+ i A2

Learn Catalan! Aprende valenciano! Cursos A1, A1+ i A2 [fins al 5/2]

Període de l'esdeveniment: De 20 de de gener de 2020 a 5 de de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Edifici Beatriu Civera

Descripció:

A1 level free Catalan courses for exchange students

University of Valencia offers free A1 level Catalan courses for exchange students at the UV. The courses will last 40 hours, with two weekly sessions of two hours, and a recognition of 1.5 ECTS credits each.

A1, Els Tarongers Campus. Tuesdays and Thursdays, from 18 February to 7 May, from 1pm to 3pm

A1, Blasco Ibáñez Campus. Mondays and Wednesdays, from 17 February to 11 May, from 9am to 11am

A1, Burjassot-Paterna Campus. Tuesdays and Thursdays, from 18 February to 7 May, from 1pm to 3pm

Registration and further information: spluv.es/cursosA1

(until 5 February 2020).

Cursos de valenciano A2 gratuitos para estudiantes de la UV

La Universitat de València ofrece cursos gratuitos de valenciano del nivel A2 para estudiantes para estudiants de grado o posgrado de la UV. Los cursos tendrán una duración de 40 horas, a razón de dos sesiones de dos horas a la semana, con un reconocimiento de 1,5 créditos cada uno.

A2, Campus dels Tarongers. Martes y jueves, del 18 de febrero al 7 de mayo, de 14 a 16 h.

A2, Campus de Blasco Ibáñez. Lunes y miércoles, del 17 de febrero al 11 de mayo, de 14 a 16 h.

A2, Campus de Burjassot-Paterna. Lunes y miércoles, del 17 de febrer al 11 de mayo, de 13 a 15 h.

Matrícula y más información: spluv.es/cursosA2

(hasta el 5 de febrer de 2020).

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

www.spluv.es

Contacta: spl@uv.es