UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

El futur dels nostres pobles: la despoblació a debat

Públic a una conferència a Requena

Data: 26 de de març de 2020 de 19:00 a 20:30. Dijous.

Lloc de realització: Centre de Formació de Persones Adultes

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Requena, a càrrec del professor Javier Esparcia Pérez (Dpt. Geografia).

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Requena. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Requena, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de Requena-Utiel, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Espai Cultural Feliciano Antonio Yeves de Requena.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: