UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

'Patrimoni Artístic Valencià a Algemesí

Imatges Exposició Patrimoni Artístic Valencià
Període de l'esdeveniment:
  • De 14 de de març de 2020 a 31 de de març de 2020. Dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 11:00 a 14:00.
  • De 14 de de març de 2020 a 31 de de març de 2020. Dimecres, dijous, divendres i dissabte de 17:30 a 19:30.

Lloc de realització: Museu de la Festa d'Algemesí (Carrer Nou del Convent, 71. Algemesí)

Descripció:

Inauguració: 13 de març, a les 13.00 hores.

A través dels 37 plafons que componen la mostra, s’ofereix un recorregut sintètic i visual de l’evolució del nostre patrimoni artístic des de la prehistòria fins al segle XXI. A més a més, el públic d’aquesta exposició coneixerà el ric ventall de tipologies patrimonials artístiques que compartim al nostre territori. Així doncs, podrà vore aspectes de l’arquitectura (tant civil com militar o religiosa), de la pintura, de l’escultura, del paisatge construït, de la ceràmica, de les arts decoratives, de la música, de les arts gràfiques, de la fotografia o del cinema.

Horari Sala:

De dimecres a dissabte d'11.00 a 14.00 i de 17.30 a 19.30 hores

Dimarts, diumenges i festius d'11.00 a 14.00 hores

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València, amb la col.laboració del Departament d’Història de l’Art de la Facultat de Geografia i Història i el recolzament de Caixa Popular..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: