UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Oberta la inscripció per a la 8ª edició de la Universitat de la Tardor d'Énguera

Vista d'Énguera

Període de l'esdeveniment: De 24 de d’octubre de 2019 a 6 de de novembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: IES Énguera Plaça Manuel Tolsá, s/n . Énguera

Descripció:

Les noves formes de desenvolupament econòmic, basades fonamentalment en el coneixement degut als imparables i vertiginosos avanços de la tecnologia, fan que siga molt més necessari que mai afrontar aquests nous reptes econòmics i socials des de la formació. Comarques tradicionalment rurals, com la de la Canal de Navarrés, tenen davant si enormes oportunitats d'aprofitar aquests reptes a través de l'educació.

L'esperit de la huitena edició de la “Universitat de Tardor d'Énguera” (UTE) Enguera i la seua Comarca. Nous reptes socials, econòmics i educatius, organitzada pel Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Énguera i l'IES Enguera i amb el finançament de la Diputació de València, pretén aproximar a Enguera i la seua comarca a la universitat, com a mitjà per a afrontar aquests nous reptes.

La UTE té un caràcter fonamentalment divulgatiu, i és, per això, un fòrum obert a la participació. Està plantejada per a diferents tipus de públics, des d'estudiants d'ensenyaments mitjans, cicles formatius o universitaris, fins a professors, jubilats, aturats, tècnics de l'administració i qualsevol altre col·lectiu. La inscripció és gratuïta, a causa del caràcter públic de la Universitat de València i a la participació de la Diputació de València. Les persones interessades podran matricular-se en els diferents mòduls per a obtindre un certificat d'assistència.

Organitza:

Universitat de València en col·laboració amb la Diputació de València i l'Ajuntament d'Énguera.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: