UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

La situació econòmica de l´Ajuntament de Gandia, a debat a l´Espai d´Economia

• 15 de gener de 2014

A aquesta nova sessió, que se celebrarà el proper 22 de gener, es debatrà com s´ha arribat a la situació actual i les conseqüències de futur al adherir-se el consistoria al decret 8/2013.

El dimecres 22 de gener a les 20h als salons de Foment, tindrà lloc una nova edició de l´Espai d´Economia amb un tema de màxima actualitat: la situació econòmica de l´Ajuntament de Gandia.

La sessió comptarà amb la participació de tres economistes de La Safor: Joan Antonio Reina, Javier Roche i Antonio Enguix. Els tres tractaran d´explicar el públic com s´ha arribat a l´actual situció i quines conseqüències de futur tindrà per a la ciutat i per al consistori adherir-se al decret 8/2013.

Imatges: