UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Gandia acull el IV Congrés Paisatge, Turisme i Innovació

Turisme Gandia

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat organitza el demà dimarts 12 al Centre de Gandia este congrés que busca mostrar la importància dels plans de turisme en el desenvolupament i promoció del patrimoni valencià.

La cita pretén convertir-se en un espai per a la reflexió a partir dels plans de turisme executats per la Universitat de València així com oferir claus per a l’adequada promoció i avaluació  dels mateixos. La idea és posar en valor el patrimoni territorial com a element per al desenvolupament i la diversificació turística.

El congrés començarà a les 9.45h amb l’acte d’apertura en el que participarà el Vicerector de Projecció Territorial i Societat de la UV, Jorge Hermosilla, el Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant . A continuació, es presentaran els plans de turisme realitzats durant el 2018 i que ja estan en funcionament. Es tracta dels plans referits als Castells de Frontera, els relacionats amb l’art rupestre llevantí i la ceràmica valenciana i el pla del Parc Natural del Túria. La sessió prevista a les 11 del matí estarà dedicada a les noves experiències posades en marxa en els plans de turisme de 2019/2020. Així, es presentaran els plans dedicats als jaciments ibers, el patrimoni industrial valencià, la via Augusta i el museu tèxtil d’Ontinyent. En aquesta sessió es presentarà, a més, el pla del Palau Ducal dels Borja. Els coordinadors d’aquest treball, J. Emili Aura, Amparo Cervera i Haydeé Calderón, seran els encarregats de fer-ne la presentació. El congrés es tancarà amb un debat entre els assistents.

Aquest congrés està dirigit a agents locals, responsables polítics i tècnics en turisme i patrimoni. La inscripció  és gratuïta i es pot formalitzar a la web: projeccio.uv.es. Totes les sessions tindran lloc al Centre de Gandia de la UV al carrer Tossal. El IV Congrés Paisatge, Turisme i Innovació s’emmarca en el conveni de col·laboració  subscrit per Turisme Comunitat Valenciana i la Universitat de València a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat per al foment de la investigació i la innovació en el sector turístic valencià.

Llista d'enllaços: