UV GandiaUniversitat de València Logo del portal

UVgandia posa en marxa un servei d'informació via WhatsApp

• UVGandia
  • 13 de maig de 2020
WhatsApp UVgandia

El Centre Internacional de Gandia ofereix un servei d'informació gratuïta via whatsApp. A través d'aquest sistema les usuàries i els usuaris podran accedir de manera ràpida a les informacions d'interés, agenda, avisos i incidències urgents del Centre.

Donar-se d'alta és molt fàcil: tan sols cal enviar ALTA al número de telèfon 638 984 663 i en menys de 72 hores començaràs a rebre la informació del centre. A més, si eres alumne o alumna de la Universitat dels Majors és convenient que indiques el curs on et trobes per a poder enviar-te informacions més específiques.

A continuació, indiquem els passos a seguir:

• Quin servei oferim?

UVgandia ofereix a les usuàries i els usuaris un servei unidireccional de distribució d'informació d’interès del Centre.  Es tracta d'un servei d'informació gratuïta per on podreu rebre
 informacions d'interés, agenda, avisos i incidències urgents del Centre Internacional de Gandia.

• Puc fer una consulta?

No es tracta d'un servei de xat. Les usuaàries i els usuaris no poden fer consultes ni mantindre converses amb la resta de membres del grup mitjançant aquesta aplicació.

• Què he de fer per a donar-me d'alta?

1. Enviar ALTA + NOM al número 638 984 663

2. Guardar a la vostra agenda el número de telèfon. IMPORTANT: si no guardeu el número no podreu rebre informació. En un període màxim de 72 hores, els usuaris i usuàries començaran a rebre informació del servei/s triat/s.

Una vegada d´alta, la FGUV tindrà accés a les dades del perfil del/la usuari/a, foto, estat, etc, i les seues actualitzacions.

• I per a sol·licitar la Baixa?

Enviant un WhatsApp amb la paraula BAIXA + UVgandia, deixaràs de rebre les comunicacions a través d´esta aplicació.

En un termini de 10 dies el UVgandia confirmarà la baixa dels serveis.

• La meua privacitat està protegida?

Com a usuari/a de WhatsApp haurà de saber que les seues dades seran utilitzades i emmagatzemades per WhatsApp Inc. Pot consultar les condicions d'ús i de privacitat de WhatsApp.

Quant al tractament de les teues dades per part de la FGUV pot rebre més informació en les nostres polítiques de privacitat.