El Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València se celebra dilluns, 31 de gener de 2022. És un esdeveniment organitzat per UVocupació, a través del Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius, en col·laboració amb la Facultat de Ciències Socials, el qual tracta d'impulsar l'ocupabilitat dels futurs egressats d'aquest centre. Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
Les xarrades tindran lloc al saló d'actes, sala de juntes i aules 2A3 i 2A4 (segons programació) i les empreses/entitats participants atendran a les persones assistents a l'exterior de la Facultat (entre la cafeteria i l'edifici principal).
Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
Procediments per a participar: Empreses
Si és vostè una empresa o entitat i vol participar en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València, pot contactar amb l'àrea d'ocupació i emprenedoria perquè l'informem de les condicions d'inscripció.
Les dades de contacte són:
Procediments per a participar: Estudiantat
Participar en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València et proporcionarà la possibilitat de prendre contacte amb entitats interessades en perfils com el teu.
Si ets estudiant/a o titulat/titulada universitari/a, és necessari que t’inscrigues prèviament a la jornada per a obtenir un certificat d'assistència posterior.
En el Fòrum hi haurà xarrades, tallers, taules rodones i un espai amb estands d'empreses.
Requisitis per a obtenir el certificat d'assistència al fòrum. S'han d'acomplir tres condicions (totes necessàries)
Itinerari de visita a la web
El web del fòrum d'ocupació està dividit en 7 grans apartats que t'aconsellem que consultes per a no perdre't res.
► Guia del visitant
► Zona Programa
► UVocupació en el Fòrum
L’equip d’UVocupació estarà disponible al seu estand per a oferir informació i resolució de dubtes sobre el funcionament del fòrum.
► Oportunitats d'ocupació
► Empreses participants
En aquesta zona es troba l'expositor d'empreses i institucions on les persones participants podran consultar la informació que cada empresa i entitat ha facilitat. Per exemple, vídeo corporatiu, un apartat amb documents d’interès etc.
► Notícies
► Preguntes freqüents
Lloc: Sala d'actes-planta baixa
Una vegada completat l'aforament del Saló d'actes, es podrà seguir en streaming en: Sala d'exposicions i aules 2A3-2A4-2A2
09:00h-10:00h PRESENTACIÓ DEL FÒRUM I CONFERÈNCIA INAUGURAL
Presentació del fòrum a càrrec de representants del centre i de la UV:
Conferència inaugural:
10:00h-11:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS A l'ÀMBIT DE LES CIÈNCIES SOCIALS
Presenta: Ricard Calvo Palomares, Coordinador de centre
Intervencions:
11:00h-12:00h TALLER SOBRE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS (UVOCUPACIO)
12:00h-16:00h INAUGURACIÓ INSTITUCIONAL I VISITA ALS STANDS DE LES EMPRESES I ENTITATS
Inauguració institucional a càrrec de representants del centre i de la UV:
Informa't de les oportunitats laborals de les empreses i entitats
14:00h-15:00h PÍCNIC PER A EL ESTUDIANTAT INSCRIT EN EL FÒRUM I QUE HAJA PARTICIPAT EN LES VISITES A ELS ESTANDS D'EMPRESES/ENTITATS
(Recollida d'aquest en la cafeteria previ depòsit del passaport emplenat en l'urna allí instal·lada)
16:00h-17:00h XARRADA DEL COL·LEGI OFICIAL DE TREBALL SOCIAL
Aules 2A3-2A4
Presenta: Trinidad Gregori Monzo, Vicedegana de Mobilitat, Relacions Internacionals i Grau en Treball Social
16:00h-17:00h XARRADA DEL COL·LEGI OFICIAL DE GRADUATS/GRADUADES SOCIALS
Saló d'actes-planta baixa
Presenta: Celia Fernández Prats, Vicedegana d'Estudis i Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans
16:00h-17:00h XARRADA DEL COL·LEGI DE POLITOLOGIA I SOCIOLOGIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA
Sala de Juntes-entreplanta
Presenta: Erika Masanet Ripoll, Responsable de Gestió Acadèmica de l'àrea de Sociologia
17:00h-18:00h XARRADA DELS MÀSTERS OFICIALS DE LA FACULTAT
Saló d'actes-planta baixa. Una vegada completat l'aforament del Saló d'actes, es podrà seguir en streaming en les aules 2A3-2A4
Presenta: Ramón Llopis Goig, Vicedegà d'Organització Acadèmica i Postgrau