El Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Facultat de Dret de la Universitat de València i la XIII Jornada sobre Eixides Professionals se celebra dimecres 16 de febrer de 2022. És un esdeveniment organitzat per UVocupació, a través del Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius, en col·laboració amb la Facultat de Dret, el qual tracta d'impulsar l'ocupabilitat dels futurs egressats d'aquest centre. Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
Procediments per a participar: Empreses
Si és vostè una empresa o entitat i vol participar en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València, pot contactar amb l'àrea d'ocupació i emprenedoria perquè l'informem de les condicions d'inscripció.
Les dades de contacte són:
Procediments per a participar: Estudiantat
Participar en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València et proporcionarà la possibilitat de prendre contacte amb entitats interessades en perfils com el teu.
Si ets estudiant/a o titulat/titulada universitari/a, és necessari que t’inscrigues prèviament a la jornada per a obtenir un certificat d'assistència posterior.
En el Fòrum hi haurà xarrades, tallers, taules rodones i un espai amb estands d'empreses.
Requisitis per a obtenir el certificat d'assistència al fòrum.S'han d'acomplir tres condicions (totes necessàries)
Activitats matí:
Activitats vesprada Grau de Dret:
Activitats vesprada Grau de Ciències Polítiques i de l'Administració Pública:
Activitats vesprada Grau de Criminologia:
Requisitis per a obtindre el ticket que dona dret a pícnic:
Al inici de totes les taules redones, el personal de UVocupació entregarà un “carnet-passaport” per poder visitar posteriorment els estands de les empreses i aquestes segellaran la visita al estand.
Aquells/as alumnes/as que visiten un mínim de deu estands podran recollir a la terrassa de la cafeteria de la Facultat de Dret, un ticket que es donarà dret a un entrepà i beguda que s'entregarà en unes taules disposades a aquest efecte a la terrassa situada en l'extrem de l'edifici departamental.
Per poder recollir aquest ticket, prèviament l’estudiant deurà depositar el passaport segellat per les empreses en l’urna allí instal·lada en horari de 11:00 a 14:45 i se li entregarà el ticket.
Finalitzat aquest horari de recollida de tickets, l’urna per depositar el passaport emplenat estarà instal·lada en l’estand de UVocupacio de 15:00 a 17:00
Itinerari de visita a la web
El web del fòrum d'ocupació està dividit en 7 grans apartats que t'aconsellem que consultes per a no perdre't res.
► Guia del visitant
► Zona Programa
► UVocupació en el Fòrum
L’equip d’UVocupació estarà disponible al seu estand per a oferir informació i resolució de dubtes sobre el funcionament del fòrum.
► Oportunitats d'ocupació
► Empreses participants
En aquesta zona es troba l'expositor d'empreses i institucions on les persones participants podran consultar la informació que cada empresa i entitat ha facilitat. Per exemple, vídeo corporatiu, un apartat amb documents d’interès etc.
► Notícies
► Preguntes freqüents
NOTA
09:30h-17:00h VISITA ALS STANDS DE LES EMPRESES I ENTITATS
Lloc: Hall de la Facultat
Informa't de les oportunitats laborals de les empreses i entitats
Plànol ubicació stands empreses
Lloc: Hall de la Facultat (Presencial)
Saló de Graus “Ascensión Chirivella” i Aules 303/ 305/ 314 (streaming)
09:00h INAUGURACIÓ INSTITUCIONAL I TAULA REDONA: PERSONES AMB DISCAPACITAT I MERCAT LABORAL
Inauguració institucional a càrrec de representants del centre i de la UV:
Taula redona:
Modera: Mª Dolores Mas, Vicedegana de Qualitat, Formació i Projecció Social
Intervencions:
10:45h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'AMBIT INTERNACIONAL. UNIÓ EUROPEA, DIPLOMÀCIA, LITIGACIÓ INTERNACIONAL I NACIONS UNIDES
Modera: Ana Isabel Blanco, Coordinadora de mobilitat de la Facultat de Dret
Intervencions:
12:00h TAULA REDONA: RACÓ DE L'EMPRENEDORIA
Modera: Rafael Marimón, Vicedegà de Coordinació Acadèmica, Relacions Institucionals i Comunicació
Intervencions:
13:15h TALLER COACHING: QUÈ VOLS SER DE MAJOR? SUPERANT ELS LÍMITS
Presenta: Mª José Torres, Cap de Servei d'UVocupació
Lloc: Hall de la Facultat (Presencial)
Saló de Graus “Ascensión Chirivella” i Aula N101 (streaming)
16:00h TAULA REDONA: OPOSICIONS I OCUPACIÓ PÚBLICA (I): JUTGE. FISCAL. LLETRAT DE L'ADMINISTRACIÓ DE JUSTÍCIA. NOTARI. REGISTRADOR. ADVOCAT DE L'ESTAT
Modera: Rosario Serra, Vicedegana d'Estudis de Grau en Dret
Intervencions:
17:15h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE DRET: L'EXERCICI DE L'ADVOCADA I LA PROCURADORA. MEDIACIÓ. ASSESORIA FISCAL
Modera: Fabiola Meco, Vicedegana d' Economia, Planificació i Campus
Intervencions:
18:30h TAULA REDONA: OPOSICIONS I OCUPACIÓ PÚBLICA (II): INSPECTOR DE TREBALL. INSPECTOR D'HISENDA. MINISTERI DE DEFENSA
Modera: Sergio Villamarín, Coordinador de la Titulació del Grau en Dret
Intervencions:
Lloc: Aula N401 (presencial)
Presenta: Pilar Hernando, Vicedegana d'Estudis de Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració, Investigació i Cultura
16:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE LES CIÈNCIES POLÍTIQUES I DE L'ADMINITRACIÓ PÚBLICA (I)
Modera: Óscar Barberá, Coordinador del Grau de Ciències Polítiques
Intervencions:
18:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE LES CIÈNCIES POLÍTIQUES I DE L'ADMINITRACIÓ PÚBLICA (II)
Modera: Pilar Hernando, Vicedegana d'Estudis de Grau en Ciències Polítiques i de l’Administració, Investigació i Cultura
Intervencions:
Lloc: Aula N115 (presencial)
16:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE LA CRIMINOLOGIA
Modera: Javier Guardiola, Vicedegà d'Estudis de Grau en Criminologia i Postgrau
Intervencions:
Pots trobar aquestes i més oportunitats laborals en la nostra web