El XXIII Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Facultat d'Economia de la Universitat de València se celebra el 17 d'octubre de 2024.
És un esdeveniment organitzat per UVocupació i la Facultat d'Economia, a través del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, el qual tracta d'impulsar l'ocupabilitat dels futurs egressats d'aquest centre.
Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
INSCRIPCIÓ EMPRESES
Si eres una empresa o entitat i desitges participar en el Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València, per favor contacta amb l'Àrea d'Ocupació d' UVOcupació per a obtenir informació sobre les condicions d'inscripció.
Dades de contacte:
Correu electrònic: uvforo@uv.es
Telèfons: 961625911
INSCRIPCIÓ ESTUDIANTAT
Accedeix a l'apartat "Inscripció" i inscriu-te almenys en una de les activitats del programa. Rebràs un correu amb la confirmació de la inscripció.
REGISTRA LA TEUA ASSISTÈNCIA
Assistència a activitats: En l'activitat del Fòrum d'Ocupació a la que assistisques, podràs llegir un codi QR en l'aula per a registrar la teua assistència. És important que escaneges aquest codi QR i emplenes en eixe moment un formulari amb les teves dades personals. Així quedarà registrada l'assistència presencial a eixa activitat.
IMPORTANT: Assegura't d'escriure les teves dades correctament (incloent majúscules, accents, guions...). La informació proporcionada s'utilitzarà per a generar els certificats d'assistència. Una adreça de correu incorrecta comportarà la NO recepció del certificat d'assistència.
Assistència a estands: L'assistència als estands d'empreses i entitats es registrarà mitjançant els codis QR disponibles en cada estand. Hauràs d'escanejar el QR i completar les dades sol·licitades.
CERTIFICACIÓ ASSISTÈNCIA AL FÒRUM
Després del fòrum, i en un termini màxim d'una setmana, rebràs un correu sol·licitant que completes un breu qüestionari d'avaluació del fòrum.
A partir de la data indicada en el correu, i després de verificar la teua assistència a les activitats i estands, t'enviarem al teu correu electrònic el certificat d'assistència de l'activitat a la qual hages assistit.
📋 REQUISITS PER A L'OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT
Per a obtenir la qualificació necessària, és essencial que compleixis amb els següents requisits:
Inscriure't i assistir a les activitats proposades en el programa.
Interaccionar amb les empreses/entitats situades al hall de la facultat
9:00h-15:00h ESTANDS DE LES EMPRESES I ENTITATS
Hall Facultat d'Economia
Informa't de les oportunitats laborals de les empreses i entitats
Activitats Hall Facultat d'Economia
9:30h -10:30h INAUGURACIÓ INSTITUCIONAL: “SINERGIA PER A L'ÈXIT: OCUPACIÓ DE QUALITAT I FOMENT DE L'EMPRENEDORIA" I VISITA ALS ESTANDS
Inauguració institucional a càrrec de:
Ángeles Solanes Corella, Vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació de la Universitat de València
Francisco Muñoz Murgui, Degà de la Facultat d'Economia de la Universitat de València
10:30h - 12:00h TAULA RODONA: “COMPETÈNCIES I OPORTUNITATS EN EMPRESES INTERNACIONALS"
Modera:
Haydeé Calderón García, Dept. de Comercialització i Investigació de Mercats, Facultat d'Economia
Intervencions:
Rocío Cardona Sorribes, Responsable RRHH Chilches Materials, Grupo Torrecid
Joan Diaz, Responsable de RRHH i Tresoreria, Arkas Spain
Inma López López, Tècnic de RRHH, Fermax
12:30h - 14:00h TAULA RODONA: "ATRACCIÓ DE TALENT EN AUDITORIA I CONSULTORIA"
Modera:
Rubén Porcuna Enguix, Dept. de Contabilitat, Facultat d'Economia
Intervencions:
Nuria Gimeno Chilet, Senior Manager d'Auditoria, Grant Thornton
Patricia Gómez Campos, Directora de RRHH de Grupo Aitana-Opentix
Lola Mor Cebrián, socia auditora, Fides
Paula García Pinto, Chief of Staff zona ESTE, Deloitte
Laura Pesudo, Senior Manager de Auditoria, KPMG
Rocío Rodriguez Caballero, Senior Manager de Auditoria, EY
Patricia Cabello, Senior Manager de Auditoria, PWC
Activitats Sala Sánchez Ayuso
10:30h - 11:15h TALLER LINKEDIN I MARCA PERSONAL: COM OBRIR PORTES EN EL MERCAT LABORAL.
Intervenció:
Silvia García Andreu, Tècnica d'Orientació del servei d' UVocupació de la Universitat de València
12:30h - 14:00h TAULA RODONA: "OCUPACIÓ EN EL SECTOR PÚBLIC: NOVES COMPETÈNCIES PER A NOUS REPTES"
Modera:
Juan Fernández de Guevara, Dept. d'Anàlisis Econòmic, Facultat d'Economia
Intervencions:
Miguel Sotomayor Castelló, Cap de Servei de Comerç Exterior, ICEX (España Exportación e Inversiones)
Mercedes Ceballos Rodriguez, Experta Divisió de Selecció, Banco de España
Carlos Javier Orts Calabuig, Degà Autonòmic del Colegio de Registradores en la Comunidad Valenciana
Yolanda González Fenoll, Tinent del Cos Militar d'Intendència, Jefatura de Asuntos Económicos del Cuartel General Terrestre de Alta Disponibilidad en el Área de Gestión Económica
Beatriz Atiénza Alarcón, Inspectora d'Hisenda de l'Estat Administradora de Torrent, Agència Estatal d'Administració Tributària
Activitats Saló de Graus
10:30h - 12:00h TAULA RODONA: “COOPERATIVISME I OCUPABILITAT"
Modera:
Teresa Savall Morera, Dept. d' Economia Aplicada, Facultat d'Economia.
Intervencions:
Mª Jesús Figuerola Santamaría, Responsable del Dept. de Talent, Caixa Popular
Jose Mateos-Aparicio Baixauli, Director de Desenvolupament Professional, Grupo Cooperativo Cajamar
Esther Cuesta Pérez, Gestora de Personal, Consum S. Coop. V.
12:30h - 14:00h "DE LES PRÀCTIQUES EN EMPRESA A LA CERCA D'OCUPACIÓ EN L'ENTORN 4.0"
Modera:
Paz Rico Belda, Facultat d'Economia
Intervencions:
Gloria Ferrer Meneu, Tècnic Dept. Titulats, ADEIT Fundació Universitat-Empresa, Universitat de València
María Ridocci Quiles, Tècnic Dept. de Pràctiques en Empreses, ADEIT Fundació Universitat-Empresa, Universitat de València
Silvia García Andreu, Tècnica d'Orientació del servei d' UVocupació de la Universitat de València
Activitats Sala Ignasi Villalonga
12:30h - 13:15h SESSIÓ: COL·LEGI D'ECONOMISTES DE VALÈNCIA
Modera:
María Escrivá Beltrán, Dept. de Contabilitat, Facultat d'Economia
Intervencions:
Mª Jesús Gadea Moya, Vocal de la Junta de Govern i Coordinadora de la Comissió de Joves Economistes del COEV
Pepa Terrada Soler, Responsable Àrea d'Orientació i Ocupació del COEV
13:15h - 14:00h SESSIÓ: CONEIX LA PROFESSIÓ DE L'ASSESSOR FISCAL DE LA MÀ DE L'ASSOCIACIÓ PROFESSIONAL D'ASSESSORS FISCALS DE LA COMUNITAT VALENCIANA
Modera:
Ángeles Plá Vall, Dept. d' Economia Aplicada, Facultat d'Economia.
Intervencions:
Miguel Salvador Rodríguez, membre de junta de APAFCV
Rafael Ferrer Balaguer, membre de junta de APAFCV
Pots trobar aquestes i més oportunitats laborals en la nostra web