UVocupacioUniversitat de ValenciaFundació GeneralOPAL Logo del portal

• OPAL

La Càtedra d'Empresa Familiar organitza la II Jornada Empreses Familiars pel Món

Data: 4 d'octubre de 2018 de 09:00 a 14:00. Dijous.

Lloc de realització: Sala de Formació Llançadora de l'Escola d'Empresaris (EDEM)

Descripció:

Després del notable èxit de la primera edició, la Càtedra d'Empresa Familiar de la Universitat de València organitza el pròxim 4 d'octubre, en la Sala de Formació Llançadora de l'Escola d'Empresaris (EDEM), una segona Jornada on aprendre lliçons pràctiques de la gestió de l'empresa familiar a través de l'estudi de tres casos significatius.

Organitza:

La Càtedra d'Empresa Familiar de la Universitat de València.

Contacta: cef@uv.es

Més informació: