UVocupacioUniversitat de ValenciaFundació GeneralOPAL Logo del portal

• OPAL

Curs sobre competències interculturals per a la inserció laboral convalidable per crèdits

• 7 de gener de 2019

El pròxim dia 11 de febrer donarà començament el curs “Competències interculturals per a la inserció laboral: Estratègies per a l´adaptació (2a Edició)”. Aquest curs forma part de l’oferta formativa de UVocupació – OPAL i està reconegut amb 2 crèdits de participació universitària.

El curs té com a objectiu conèixer les competències interculturals que són importants per a establir relacions amb persones d´altres cultures, a més d’entendre i saber aplicar les competències interculturals en diferents contexts com la universitat, àmbits del treball a on n’hi ha diversitat cultural i amb les persones dels diferents programes d’intercanvi.

El curso tindrà lloc els dies 11, 12, 13 i 14 febrer de 2019 de 9 a 14 hores en Aula: 5.3 del AULARI VI (C/ Dr. Moliner s/n). Campus Blasco Ibáñez

Més informació i matrícula

Vore tots els cursos de UVocupació-OPAL amb crèdits