Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

Nou marc normatiu del Dret de Protecció de Dades

36 UEG del 15 al 19 de juliol

Data: 15 de de juliol de 2019 de 09:30 a 18:00. Dilluns.

Lloc de realització: Centre Internacional de Gandia de la UV

Descripció:

Taller emmarcat en la 36ª Universitat d'Estiu de Gandia.

Descripció:

Es tracta d´un curs/taller de contingut pràctic, dirigit a qualsevol persona (estudiant o professional) interessada a conèixer les principals novetats en matèria de protecció de dades que es deriven de l´efectiva implantació del Reglament General de Protecció de Dades de la Unió Europea (que es va produir el 25 de maig de 2018) i de la nova Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia de drets digitals. El curs té una durada de 6 hores, es realitza en una jornada i està impartit pels delegats de protecció de dades de les universitats públiques valencianes, que compartiran els seus coneixement. Coordinador. Javier Plaza Penadés. Catedràtic de Dret Civil i DPD de Universitat de València.

PROGRAMA:

Dilluns 15 de juliol

MATÍ

De 9.30 hores

“Inauguració”

Javier Plaza Penadés, Catedràtic de Dret Civil i DPD de Universitat de València

De 10.00 a 11.00 hores

“Principals novetats de la LOPD y RGPD”

Javier Plaza Penadés, Catedràtic de Dret Civil i DPD de Universitat de València

De 11.00 a 12.00 hores

“El delegat de protecció de dades i la implantació del RGPD. Implicacions amb l´ENS”

José P. Gumbau Mezquita, delegat de Protecció de Dades de la Universitat Jaume I de Castelló.

De 12.00 a 13.00 hores

“Bases jurídiques de legitimació del tractament: el deure d´informar sobre la base legítima del tractament”

María José Cantó López, prof. titular de Dret Administratiu (DPD de la Universitat d´Alacant

De 13.00 a 14.00 hores