Logo de la Universitat de València Logo del portal

Envellir amb èxit

UNISOCIETAT Ontinyent

Data: 16 de de maig de 2019 de 19:00 a 20:31. Dijous.

Lloc de realització: Centre Cultural de Caixa Ontinyent.

Descripció:

'Claus de l'envelliment amb èxit en el món. Per què ens interessen les Zones Blaves?'.

Conferència del programa Universitat i Societat de Ontinyent, a càrrec de la professora Esperanza Navarro Pardo.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Ontinyent. Obert a tot el públic.

Aquest cicle preten complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Ontinyent, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de la Vall d’Albaida, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb El Campus d’Ontinyent, Caixa Ontinyent i la Diputació de València..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: