Logo de la Universitat de València Logo del portal

Experimentació amb equips electrònics per a mesures de baix nivell. Inscripció oberta

Exp.Equips.Electrònics

Període de l'esdeveniment: De 21 de de juny de 2019 a 8 de de juliol de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Laborat.Sist.Electrònics de Control 3.1.3.ETSE UV

Descripció:

Dirigit a estudiantes de 3r i 4t cursos de les titulacions de Graduat en Enginyeria Electrònica de Telecomunició i/o Enginyeria Electrònica Industrial, encara que obert també a estudiants de Ciències i Enginyeries amb perfil experimental.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.