Logo de la Universitat de València Logo del portal

II Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere - Convocatòria i bases

II Concurs de Tuits contra la Violència de Gènere

Període de l'esdeveniment: De 1 de de novembre de 2019 a 18 de de novembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

Amb motiu del Dia Internacional contra la Violència de Gènere, que se celebrarà a la Facultat d'Economia el dilluns 25 de novembre de 2019, el Degà de la Facultat, a través de la Comissió d'Igualtat, convoca la II Edició del Concurs "Tuits contra la violència de gènere".

El concurs consistirà en l'enviament de missatges, lemes o expressions contra la violència de gènere a través de Twitter i podrà participar l'alumnat de la Facultat d'Economia de la Universitat de València.

Els tuits hauran d'enviar-se a través de Twitter, incloent-hi l'etiqueta #FdEcontraviolenciadegenero i un esment a @FdEconomiaUV.

El període d'enviament dels tuits estarà comprés entre l'1 i el 18 de novembre de 2019.

Pots consultar les bases en el següent enllaç i en el Tauler Oficial de la Universitat de València.

Organitza:

Facultat d'Economia - Comissió d'Igualtat.

Contacta: fac.economia@uv.es

Més informació: