Logo de la Universitat de València Logo del portal

Tallers de docència en valencià i anglès

Període de l'esdeveniment: De 30 de de setembre de 2019 a 1 de de juny de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Centres d'autoaprenentatge de llengües

Descripció:

Si ets PDI de la Universitat de València i vols millorar les teues competències orals en valencià i anglès, apunta't als tallers de docència gratuïts. Hi treballarem l'ús de la llengua en l'aula: la capacitat de resposta improvisada, la por escènica, la falta d'adequació en l'àmbit docent, etc.

Més informació i inscripcions en:

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

Universitat de València

Contacta: spl@uv.es