Logo de la Universitat de València Logo del portal

Troba la teua ocupació en l'era digital

Període de l'esdeveniment:
  • 29 de de maig de 2019 de 09:00 a 13:30. Dimecres.
  • 29 de de maig de 2019 de 15:00 a 19:30. Dimecres.

Lloc de realització: Aula N101 - Aulari Nord de la Facultad de Economia (Campus de Tarongers), Universitat de València

Descripció:

El pròxim 29 de maig s'impartirà el curs gratuït 'Troba la teua ocupació en l'era digital' a la Universitat de València. Aquest curs està organitzat per Google en col·laboració amb el servei d'Ocupació de la Universitat de València, UVocupació.

L'objectiu és l'ampliació de coneixements sobre la cerca d'ocupació en el món digital per a ajudar l'alumnat a activar-se professionalment.

El curs és presencial, amb una durada de 4 hores i es realitzarà en dos torns a triar: matí o vesprada.

Més informació i inscripció en el següent enllaç

Organitza:

Google - UVocupacio.