Càtedra d'Ética Empresarial IECO - UV

La Càtedra Internacional IECO-UV en Ética Empresarial, es crea per iniciativa de l'Institut per a la Ética en la Comunicació i en les Organitzacions IECO de la Fundació COSO, i està adscrita a la Universitat de València. Té com a missió principal desenvolupar els programes de formació del IECO en els àmbits acadèmics i professionals tant a nivell nacional com internacional.

La formació i capacitació que s'imparteix des de la Càtedra pretén ficar a disposició de la comunitat universitària i d'un públic més ampli els continguts generats en les investigacions desenvolupadores pels membres d'IECO. Les modalitats docents van des de cursos de postgrau fins seminaris dirigits a professionals d'un determinat sector u organització.

Director: Manuel Guillén Parra