Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Ciències Biològiques Logo del portal

Atenció al públic no presencial

• 23 de març de 2020

En aquests moments i mentre dure la crisi del Coronavirus, la secretaria de la Facultat de Ciències Biològiques només atendrà el públic mitjançant correu electrònic.

En aquests moments i mentre dure la crisi del Coronavirus, la secretaria de la Facultat  de Ciències Biològiques només atendrà el públic mitjançant correu electrònic:

1.- Qualsevol persona que necessite realitzar consultes o sol·licituds generals pot dirigir-se a fac.biologiques@uv.es.

2.- Els estudiants de la Facultat compten a més amb altres dues adreces de correu:

- biotramits@uv.es, per a consultes o sol·licituds sobre Pràctiques Externes o gestió de rebuts, i

- biomatrícula@uv.es, per a consultes o sol·licituds sobre la matrícula en curs, tant en els graus com en els màsters.

Molt d'ànim a tots!