University of Valencia logo Logo Blasco Ibáñez Campus Management Unit Logo del portal

Indicador Fòrmula Descripció meta Unitats
1- Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF Evolució negativa queixes
2- Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. [Nombre de comunicats d’incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d’incidències rebudes] x 100 100% %
3- Percentatge de respostes realitzades relatives a la reserva d’espais en el termini de 24h. [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d’espais] x 100 100% %
4- Percentatge de respostes realitzades en el termini de 72h relatives a la cessió temporal d’espais. [Nombre de respostes emeses en el termini de 72h / Total de sol·licituds de cessió temporal d’espais rebudes] x 100 100% %
5- Percentatge d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. [Nombre d’activacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes d’activació de pàrquing] x 100  100% %
6- Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries. Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d’informació d’interès. Evolució negativa queixes
7- Nombre de queixes admeses relatives a la prestació de suport als òrgans de govern. Sumatori del nombre de queixes relatives a la prestació de suport als òrgans de govern Menor o igual que l’any anterior queixes
8- Percentatge d’estades del professorat convidat organitzades en la data prevista. (Nombre d’estades del professorat convidat organitzades en la data prevista / Total d’estades organitzades) x 100 100% %
9- Compliment del termini en el lliurament de la documentació relativa a les Memòries d’Investigació Sí / No (Sí = 1, No = 0) Valor = 1 (sí = 1) Sí = 1, No = 0
10- Nombre de queixes admeses relatives al suport prestat en l’organització de jornades, congressos i conferències organitzades per PDI. Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives a l’organització de jornades, congressos i conferències organitzades pel PDI Menor o igual que l’any anterior queixes
11- Satisfacció amb el compliment del termini en el lliurament de la documentació de màsters i doctorats. Mitjana de l’ítem ponderada per nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala Liker 5 (1: Molt en desacord… 5: Molt d’acord). Ítem: “En general, estic satisfet/a amb el lliurament de la documentació dels Instituts de Blasco Ibáñez”. Major o igual que l’any anterior escala d’1 a 5
12- Nombre de queixes admeses relatives a la gestió dels expedients dels projectes d’investigació. Sumatori del nombre de queixes admeses relatives a l’administració dels expedients dels projectes d’investigació Menor o igual que l’any anterior queixes