Logo de la Universitat de València Logo Campus d'Ontinyent Logo del portal

  • CE1: Conèixer l'ús i la indicació de productes sanitaris vinculats a les cures d'infermeria, posant una atenció especial a la diferència segons edat i sexe.
  • CE2: Conèixer les etapes principals del desenvolupament psicològic de l'ésser humà al llarg del cicle vital
  • CE3: Conèixer els processos i les etapes principals del desenvolupament evolutiu de la motricitat
  • CE4: Conèixer les lleis bàsiques dels diferents processos psicològics que regulen el comportament humà
  • CE5: Conèixer els processos psicològics implicats en el processament de la informació sobre el control i l'aprenentatge d'habilitats motrius i esportives
  • CE6: Aplicar els principis psicològics als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE7: Conèixer les habilitats i les competències psicològiques dels esportistes i practicants d'exercici físic
  • CE8: Desenvolupar habilitats per avaluar els processos maduratius i els aprenentatges motrius
  • CE9: Conèixer les funcions, les característiques i les limitacions dels diferents models teòrics de la psicologia social de l'activitat física i l'esport
  • CE10: Conèixer els principis psicosocials del funcionament dels esportistes i dels grups esportius
  • CE11: Saber analitzar el context esportiu en què es desenvolupen les conductes dels esportistes i els processos grupals
  • CE12: Ser capaç d'identificar els problemes més rellevants plantejats segons les necessitats grupals i intergrupals
  • CE13: Saber descriure i avaluar els processos d'interacció, la dinàmica dels grups i l'estructura grupal i intergrupal
  • CE14: Saber seleccionar i administrar els instruments que permeten obtenir dades rellevants per avaluar els contextos esportius
  • CE15: Desenvolupar la capacitat per treballar en equip i col·laborar eficaçment amb altres persones
  • CE16: Ser capaç de penetrar en els fenòmens socials, i dins d'aquests en l'esport i el món de l'activitat física, des d'una perspectiva sociològica
  • CE17: Conèixer i comprendre les estructures sociològiques en què s'inscriuen l'activitat física i l'esport. Conèixer l'estructura social de la pràctica esportiva
  • CE18: Tenir la capacitat de relacionar l'organització social, els seus tipus i levolució amb el fenomen esportiu i amb l'organització social de l'esport
  • CE19: Tenir la capacitat de relacionar l'entorn polític i econòmic amb la realitat social en matèria d'esport i activitat física. Valorar el fenomen de la mercantilització de l'esport i de l'esport d'alt nivell
  • CE20: Conèixer les fonts d'ocupació relacionades amb l'activitat física i esportiva
  • CE21: Comprendre el paper de l'esport en la cultura i en el procés de socialització
  • CE22: Conèixer la relació entre esport i teràpies socials
  • CE23: Conèixer la funció dels mitjans en la nostra societat i la seua relació amb els fenòmens esportius, molt especialment amb els grans esdeveniments
  • CE24: Tenir la capacitat de relacionar esport i sostenibilitat, en les seues múltiples dimensions transversals, començant pel mitjà ambiental i seguint pels altres temes implicats en una veritable ecologia humana
  • CE25: Tenir la capacitat davaluar la relació entre esport i diferències de sexe i edat, així com en funció dels constructes de gènere i les etapes vitals. Distingir entre diferències d'ordre natural i diferències discriminatòries
  • CE26: Saber relacionar esport i activitat física amb salut de la comunitat. Valorar els efectes mutus entre salut i activitats física i esportiva
  • CE27: Conèixer els diferents mètodes, qualitatius i quantitatius, que es poden fer servir per investigar els fenòmens esportius
  • CE28: Conèixer i comprendre els principals elements implicats en l'educació i l'ensenyament
  • CE29: Conèixer i comprendre les funcions generals de l'educació i els fonaments de l'educació del moviment
  • CE30: Analitzar les característiques de les professions i saber aplicar-les al camp de l'activitat física i l'esport
  • CE31: Conèixer els principis i codis ètics bàsics, així com la seua aplicació a situacions professionals de l'activitat física i l'esport
  • CE32: Analitzar les relacions de (des)igualtat en l'activitat física i l'esport i conèixer estratègies per millorar-les
  • CE33: Conèixer i comprendre els criteris estètics i artístics del moviment i el seu paper en l'educació del moviment
  • CE34: Analitzar, sintetitzar i elaborar textos escrits i orals
  • CE35: Implicar-se en activitats complementàries que emfasitzen competències genèriques i transversals
  • CE36: Iniciar-se en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
  • CE37: Conèixer i comprendre les principals diferències entre joc, joc esportiu i esport
  • CE38: Conèixer i comprendre diferents tipus de jocs i activitats d'iniciació esportiva i saber aplicar-los a diferents contextos professionals
  • CE39: Conèixer i comprendre el joc de la pilota valenciana, analitzar-lo en el context cultural del poble valencià i saber aplicar aquest coneixement professionalment
  • CE40: Elaborar i analitzar diferents tipus de jocs i activitats d'iniciació esportiva que s'adapten a lògiques i objectius de joc i a perspectives d'iniciació diversa
  • CE41: Conèixer i comprendre els valors educatius i els riscos de la iniciació esportiva per tenir-los en compte en els programes d'iniciació
  • CE42: Conèixer i comprendre les etapes, els models i les perspectives d'ensenyament d'iniciació esportiva dels esports individuals, dels jocs esportius i de les lluites. Saber aplicar aquests coneixement de manera professional
  • CE43: Analitzar els models i les perspectives d'ensenyament de la iniciació esportiva d'esports individuals, jocs esportius i lluites
  • CE44: Comprendre el paper de la competició i la participació en la iniciació esportiva, i buscar estratègies per al gaudi en igualtat
  • CE45: Analitzar, sintetitzar i elaborar textos escrits i orals
  • CE46: Analitzar el paper de la família, l'escola i la comunitat en la iniciació esportiva per integrar-lo en els programes d'iniciació
  • CE47: Ampliar el marc de referència cultural amb què l'estudiant accedeix a la facultat
  • CE48: Conèixer els períodes històrics i les grans etapes de la cultura física
  • CE49: Conèixer i comprendre les teories epistemològiques i històriques sobre l'activitat física i l'esport
  • CE50: Conèixer i comprendre les diferents etapes en què s'han desenvolupat aquestes teories
  • CE51: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) al coneixement de la història de l'activitat física i l'esport
  • CE52: Obtenir un major nivell d'anàlisi i reflexió, des de criteris culturals i històrics, sobre el desenvolupament de les ciències de l'activitat física i l'esport que permeten la participació dels estudiants en els debats que s'organitzaran en les classes pràctiques i amb posterioritat en l'aplicació dels seus coneixements a l'àmbit professional
  • CE53: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en una societat que exigeix una formació en aquesta línia
  • CE54: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en una societat que exigeix una formació en aquesta línia
  • CE55: Descriure i sintetitzar adequadament el conjunt de dades observades en l'experiment
  • CE56: Analitzar les dades observades utilitzant programari adequat
  • CE57: Interpretar correctament els resultats proporcionats pel programari utilitzat
  • CE58: Elaborar i presentar un informe de l'estudi realitzat
  • CE59: Conèixer i comprendre els factors fisiològics que condicionen la pràctica de l'activitat física i l'esport
  • CE60: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre la funció del cos humà
  • CE61: Conèixer i comprendre els fonaments del condicionament físic per a la pràctica de l'activitat física i l'esport
  • CE62: Promoure i avaluar la formació d'hàbits perdurables i autònoms de pràctica de l'activitat física i de l'esport
  • CE63: Planificar, desenvolupar i avaluar programes d'activitat física i esport dirigits a poblacions especials
  • CE64: Aplicar els principis fisiològics als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE65: Identificar els riscos que es deriven per a la salut de la pràctica d'activitats físiques i esportives inadequades i proposar-hi alternatives.
  • CE66: Avaluar la condició física; prescriure i desenvolupar exercicis físics orientats a la salut
  • CE67: Comprendre la literatura científica sobre la fisiologia de l'exercici en llengua anglesa i en altres llengües de presència significativa en l'àmbit científic
  • CE68: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de les ciències de l'activitat física i l'esport
  • CE69: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física i l'esport
  • CE70: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
  • CE71: Conèixer la terminologia anatòmica per a la descripció precisa del cos humà, íntegrament i en les seues part, com a llenguatge bàsic de comunicació de coneixements en l'àmbit científic
  • CE72: Conèixer els nivells estructurals del cos humà des de l'etapa embrionària fins a la formació de l'ésser humà
  • CE73: Conèixer l'estructura elemental del sistema nerviós central i perifèric, amb èmfasi especial en les estructures generadores del moviment i les emocions, dos aspectes que són integrals de l'activitat física i de l'entrenament esportiu
  • CE74: Conèixer els elements del sistema musculoesquelètic que conformen l'aparell locomotor i la seua evolució biològica i mecànica des del naixement fins a la senectut
  • CE75: Conèixer les accions mecàniques dels grups musculars agonistes i antagonistes en tasques motrius analítiques i complexes
  • CE76: Adquirir els coneixements dels fonaments neuromecànics del moviment humà
  • CE77: Adquirir les habilitats per ser capaç de realitzar una anàlisi cinesiològica de postures i moviments de la vida quotidiana, el temps lliure, làmbit laboral i esportiu
  • CE78: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
  • CE79: Conèixer i comprendre l'evolució històrica dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
  • CE80: Conèixer i comprendre els aspectes reglamentaris dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
  • CE81: Conèixer i comprendre els fonaments tècnics i tàctics dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
  • CE82: Conèixer i comprendre els fonaments didàctics dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
  • CE83: Conèixer i comprendre els àmbits d'aplicació dels esports individuals (atletisme, gimnàstica i natació)
  • CE84: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit dels esports individuals
  • CE85: Desenvolupar habilitats de lideratge, de relació interpersonal i de treball en equip
  • CE86: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
  • CE87: Conèixer i comprendre les característiques comunes dels esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol)
  • CE88: Dominar la motricitat gestual específica en els esports col·lectius (futbol) en els vessants teoricopràctics del joc en atac i en defensa.
  • CE89: Integrar els esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol) com a mitjà educatiu en les etapes escolars
  • CE90: Aplicar els fonaments tacticoestratègics del joc d'equip en els esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol)
  • CE91: Seleccionar i saber desenvolupar el material i l'equipament esportiu adequat per a cada tipus d'esport col·lectiu
  • CE92: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos d'ensenyament-aprenentatge dels esports col·lectius (futbol, bàsquet i handbol)
  • CE93: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
  • CE94: Conèixer les característiques pròpies dels esports de lluita i les específiques del judo
  • CE95: Estudiar els antecedents històrics i filosòfics del judo i conèixer la variació de formes i funcions de l'esport en les cultures orientals per comprendren millor la riquesa, la complexitat i la potencialitat
  • CE96: Distingir els diferents tipus de tècniques en judo i les seues característiques
  • CE97: Desenvolupar, a través del comportament ètic propi del judo, els valors del respecte als altres i el respecte i la cura del propi cos
  • CE98: Reflexionar i aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics durant la pràctica del judo
  • CE99: Conèixer i comprendre els principis i fonaments del judo dempeus i en terra
  • CE100: Aplicar amb seguretat i eficàcia les diferents tècniques del judo
  • CE101: Saber adaptar-se a les característiques i les respostes motrius dels diferents companys
  • CE102: Desenvolupar la capacitat d'aprendre en col·laboració amb els companys de pràctica
  • CE103: Conèixer i dominar les principals regles del judo
  • CE104: Dominar i conèixer la bibliografia específica imprescindible per poder aprofundir i ampliar els diversos temes que es plantegen
  • CE105: Valorar el desenvolupament de la sessió, recollint i processant la informació necessària per a l'elaboració de judicis que permeten ajustar i millorar permanentment el procés d'ensenyament-aprenentatge del judo en l'educació física escolar
  • CE106: Conèixer i comprendre els fonaments, les estructures i les funcions de l'habilitat motriu
  • CE107: Comprendre i desenvolupar les habilitats bàsiques que es deriven de les accions de joc
  • CE108: Planificar processos d'adquisició (ensenyament-aprenentatge) de l'habilitat motriu
  • CE109: Planificar processos de desenvolupament i millora (entrenament) de l'habilitat motriu
  • CE110: Comprendre i dominar les habilitats motrius que es relacionen amb la iniciació esportiva
  • CE111: Dominar el recursos materials i saber aplicar-los a la millora de les habilitats motrius
  • CE112: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
  • CE113: Conèixer i comprendre els diferents tipus d'exercicis físics i els seus efectes
  • CE114: Conèixer, crear i confeccionar exercicis físics de diferents capacitats motrius
  • CE115: Conèixer i comprendre els fonaments, les estructures i les funcions dels patrons de la motricitat humana
  • CE116: Conèixer, comprendre i valorar la dificultat d'execució de les diferents accions motrius
  • CE117: Ser capaç de diferenciar els elements bàsics condicionals dels coordinatius
  • CE118: Estudiar, analitzar i desenvolupar adequadament les diferents manifestacions motrius
  • CE119: Conèixer i desenvolupar diferents tipus de valoracions de les capacitats motrius
  • CE120: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones amb discapacitat i els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
  • CE121: Conèixer i comprendre els processos conceptuals i metodològics propis de les tasques expressives
  • CE122: Conèixer i comprendre els fonaments comunicatius i creatius de les activitats corporals amb intenció expressiva
  • CE123: Conèixer i vivenciar el valor gestual del cos com a llenguatge i com a eina estètica i creativa
  • CE124: Conèixer i vivenciar la influència de l'espai en la comunicació expressiva corporal
  • CE125: Desenvolupar recursos perceptius i sensibles a partir de la comunicació corporal en contacte
  • CE126: Conèixer els elements que integren la relació perceptiva i dinàmica entre música, sensibilitat i moviment
  • CE127: Desenvolupar recursos per sensibilitzar la capacitat dinàmica a l'estímul sonor
  • CE128: Conèixer els mètodes dirigits a desenvolupar la consciència corporal a través de la sensibilitat i la sensació
  • CE129: Aplicar pràctiques perceptives al desenvolupament de la capacitat expressiva
  • CE130: Conèixer i vivenciar la influència del grup en els processos expressius
  • CE131: Desenvolupar la capacitat d'interpretar i orientar les dinàmiques grupals, en funció de l'eficàcia estètica i expressiva
  • CE132: Saber quines són les manifestacions artístiques i socials que es basen en la capacitat expressiva de les persones
  • CE133: Desenvolupar capacitats individuals relacionades amb l'acte expressiu estètic i artístic
  • CE134: Desenvolupar criteris sobre les manifestacions estètiques i artístiques dels altres
  • CE135: Ser capaç de crear un acte expressiu i/o artístic
  • CE136: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat
  • CE137: Conèixer i comprendre què és la investigació científica i el seu procés
  • CE138: Conèixer els mecanismes per dissenyar un projecte d'investigació
  • CE139: Conèixer i comprendre el valor de la informació com a eina per al desenvolupament practicoprofessional i científic del graduat en CAFE
  • CE140: Adquirir habilitats per al correcte aprofitament de les eines d'informació i comunicació d'ús més freqüent
  • CE141: Conèixer i distingir els diferents tipus de textos científics
  • CE142: Saber utilitzar les bases de dades per a la recerca bibliogràfica
  • CE143: Utilitzar correctament les normes referides a l'estructura del treball dinvestigació i l'expressió correcta en els documents tècnics específics
  • CE144: Adquirir la formació científica bàsica aplicada a l'activitat física i a l'esport en relació amb les seues manifestacions mecàniques
  • CE145: Conèixer i comprendre els factors biomecànics que condicionen la pràctica de l'activitat física
  • CE146: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre l'estructura i la funció mecànica del cos humà
  • CE147: Aplicar els principis biomecànics als diferents camps de l'activitat física
  • CE148: Identificar els riscos mecànics que es deriven de la pràctica d'activitat física inadequades i proposar-hi alternatives
  • CE149: Seleccionar i saber utilitzar, amb criteris biomecànics, el material i lequipament esportiu de la manera més adequada a diferents tipus d'activitats i poblacions
  • CE150: Identificar els riscos que es deriven per a la salut de la pràctica d'activitats inadequades, entre les poblacions que realitzen pràctica física orientada a millorar la seua qualitat de vida
  • CE151: Conèixer i saber actuar en situacions d'actuació immediata per qualsevol pràctica fisicoesportiva
  • CE152: Conèixer i comprendre els mecanismes de producció i la resposta del cos humà als traumatismes
  • CE153: Conèixer i comprendre les lesions específiques i habituals que es produeixen per la pràctica d'educació física, en diferents edats i sexes
  • CE154: Aplicar els principis de prevenció en els diferents àmbits de l'activitat física i l'esport
  • CE155: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'activitats físiques i esportives inadequades i proposar-hi alternatives
  • CE156: Comprendre la literatura científica sobre la prevenció i els primers auxilis per a l'activitat física i l'esport en llengua anglesa i en altres llengües de presència significativa en l'àmbit científic
  • CE157: Conèixer i comprendre els aspectes conceptuals i les bases metodològiques del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'activitat física i l'esport
  • CE158: Desenvolupar la pràctica del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'activitat física i l'esport, Parant esment en els objectius plantejats, el context en què es desenvolupa, la disponibilitat de recursos i les característiques dels seus participants, sabent controlar el risc i la seguretat
  • CE159: Analitzar els diferents elements metodològics que shan de tenir en compte en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les activitats fisicoesportives
  • CE160: Saber seleccionar i utilitzar el material i lequipament fisicoesportiu adequat per a l'ensenyament de cada tipus d'activitat i població, atenent criteris metodològics
  • CE161: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional relacionat amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
  • CE162: Desenvolupar habilitats sociopersonals relacionades amb l'autonomia, l'actitud reflexiva i el treball en equip dels estudiants
  • CE163: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
  • CE164: Conèixer les bases teòriques i els diferents models que es poden utilitzar en el disseny de programes relacionats amb l'ensenyament de l'activitat física i esport
  • CE165: Conèixer els elements bàsics de planificació i el seu tractament segons els model de planificació
  • CE166: Dissenyar programes relacionats amb l'ensenyament de l'activitat física i lesport
  • CE167: Conèixer les diferents formes d'entendre el concepte d'avaluació
  • CE168: Conèixer els elements bàsics de l'avaluació i el seu tractament segons la forma d'avaluar
  • CE169: Dissenyar i aplicar documents i instruments d'avaluació
  • CE170: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional relacionat amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
  • CE171: Desenvolupar habilitats sociopersonals relacionades amb l'autonomia, l'actitud reflexiva i el treball en equip dels estudiants
  • CE172: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
  • CE173: Conèixer i comprendre els diferents sistemes d'entrenament aplicats i els seus components
  • CE174: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE175: Programar sistemes d'entrenament en funció dels seus efectes i objectius
  • CE176: Planificar activitats físiques adequades als objectius buscats
  • CE177: Aplicar accions d'intervenció en l'àmbit de l'activitat física i lesport de manera coherent i eficaç
  • CE178: Ser autònom i competent en el disseny de programes dactivitats fisicoesportives en funció dels objectius i de les poblacions a què shan daplicar
  • CE179: Conèixer terminologies i saber aplicar-les en l'àmbit de l'entrenament, tant en espanyol com en anglès
  • CE180: Aplicar les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) a l'àmbit de les ciències de l'activitat física i l'esport
  • CE181: Desenvolupar recursos per a l'adaptació a noves situacions i resolució de problemes, i per a l'aprenentatge autònom i la creativitat
  • CE182: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
  • CE183: Conèixer i actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional
  • CE184: Aprendre a planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
  • CE185: Conèixer i aplicar els principis de l'entrenament a l'entrenament de la tècnica i de la tàctica
  • CE186: Tenir la capacitat de dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos d'aprenentatge i entrenament de la tècnica esportiva
  • CE187: Tenir la capacitat de dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos d'aprenentatge i entrenament de la tàctica esportiva
  • CE188: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)
  • CE189: Comprendre els efectes de l'exercici físic sobre la salut de les estructures i la funció del cos humà
  • CE190: Comprendre els efectes saludables de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de l'ésser humà
  • CE191: Comprendre les adaptacions per a la salut dels fonaments del condicionament físic
  • CE192: Conèixer, comprendre i saber avaluar els determinants de la qualitat de vida i dels estils de vida saludables
  • CE193: Conèixer i analitzar críticament les recomanacions dels organismes oficials més importants sobre la prescripció de l'exercici físic per a la salut en sectors poblacionals sans
  • CE194: Conèixer i saber aplicar els principals fonaments amb què sestimula l'adherència a les activitats i programes per a la millora de la qualitat de vida
  • CE195: Conèixer els diferents entorns de promoció de l'activitat física per a la salut
  • CE196: Analitzar críticament, des d'un punt de vista ergonòmic, la idoneïtat dels diferents moviments articulars que es prescriuen habitualment en les sessions i programes de condicionament físic saludable
  • CE197: Conèixer i aplicar diferents procediments d'avaluació dels hàbits saludables, de la funció física i dels factors de risc per a la pràctica física en funció de les necessitats i les característiques de cada individu
  • CE198: Prescriure programes d'exercici físic per a la millora i/o el manteniment de la qualitat de vida a partir dels seus determinants i a partir d'un model integral d'establiment d'hàbits saludables
  • CE199: Avaluar programes d'exercici físic per a la millora i/o el manteniment de la qualitat de vida
  • CE200: Seleccionar i saber utilitzar l'equipament d'ús individual més adequat per a cada tipus d'activitat i població en l'àmbit de l'exercici físic per al manteniment de la qualitat de vida
  • CE201: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física aplicat al manteniment i la millora de la qualitat de vida
  • CE202: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida
  • CE203: Saber aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats dels éssers humans en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida
  • CE204: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida
  • CE205: Conèixer i comprendre els factors comportamentals, socials i legals que condicionen la pràctica de l'activitat física adaptada
  • CE206: Conèixer i comprendre els efectes de la pràctica de l'exercici físic sobre els aspectes psicològics i socials de les persones amb discapacitat
  • CE207: Planificar, desenvolupar i avaluar programes d'activitat física i esport dirigits a persones amb discapacitat
  • CE208: Promoure i avaluar la formació d'hàbits perdurables i autònoms de pràctica d'activitat física en persones amb discapacitat
  • CE209: Identificar riscos per a la salut en la pràctica d'activitat física i esportiva en persones amb discapacitat
  • CE210: Seleccionar i saber utilitzar material i equipament esportiu adequat per a persones amb discapacitat
  • CE211: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional a l'àrea de l'activitat física adaptada
  • CE212: Aplicar els drets fonamentals d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
  • CE213: Prescriure programes d'exercici físic per a poblacions amb necessitats especials amb l'objectiu de millorar-ne la qualitat de vida a partir dels determinants de la salut i a partir d'un model integral d'establiment d'hàbits saludables
  • CE214: Conèixer els diferents àmbits competencials i entorns de promoció de l'activitat física adaptada per a la millora de la qualitat de vida
  • CE215: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física aplicat a la millora de la qualitat de vida
  • CE216: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física per a la millora de la qualitat de vida
  • CE217: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per a la millora de la qualitat de vida
  • CE218: Conèixer els materials, l'equipament esportiu i les instal·lacions esportives que es poden utilitzar per a cada activitat i població
  • CE219: Adquirir coneixements per dirigir i gestionar instal·lacions esportives
  • CE220: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat aplicat a l'ús, la direcció i la gestió d'equipaments i instal·lacions esportives
  • CE221: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional en l'àmbit de la gestió d'equipaments i instal·lacions esportives
  • CE222: Desenvolupar capacitats dactuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional en els programes i projectes de gestió i equipaments esportius
  • CE223: Conèixer l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per a l'ús i la gestió d'equipaments i instal·lacions esportives
  • CE224: Aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i daccessibilitat universal de les persones en l'ús dels equipaments i les instal·lacions esportives
  • CE225: Conèixer i comprendre l'objecte les teories sobre gestió de l'esport
  • CE226: Conèixer la importància social i econòmica dels esdeveniments i les activitats esportives
  • CE227: Conèixer i establir programes esportius per a organitzacions i entitats en l'àmbit de loci, el turisme, el temps lliure i l'espectacle esportiu
  • CE228: Conèixer el procés d'organització, desenvolupament i execució d'una activitat o esdeveniment esportiu
  • CE229: Conèixer els models i tècniques aplicables a l'organització d'esdeveniments
  • CE230: Conèixer les àrees de gestió de l'organització d'esdeveniments esportius
  • CE231: Conèixer l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en l'àmbit de la gestió i organització esportiva
  • CE232: Tenir la capacitar de gestionar i organitzar activitats i esdeveniments esportius amb excel·lència i qualitat
  • CE233: Tenir la capacitar de gestionar i organitzar entitats esportives amb excel·lència i qualitat
  • CE234: Obtenir un major nivell d'anàlisi i reflexió que permeten realitzar els treballs de les classes pràctiques i amb posterioritat en l'aplicació dels coneixements a l'àmbit professional
  • CE235: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en la gestió i organització d'esdeveniments esportius
  • CE236: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals
  • CE237: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'entrenament en el medi aquàtic
  • CE238: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE239: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
  • CE240: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports col·lectius
  • CE241: Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
  • CE242: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE243: Aplicar els principis de l'entrenament al futbol
  • CE244: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos dels esports col·lectius atenent les característiques individuals, grupals i col·lectives
  • CE245: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
  • CE246: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals
  • CE247: Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
  • CE248: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE249: Aplicar els principis de l'entrenament al bàsquet
  • CE250: Dissenyar, desenvolupar i avaluar els processos dels esports col·lectius atenent les característiques individuals, grupals i col·lectives
  • CE251: Aplicar les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
  • CE252: Conèixer les característiques bàsiques dels esports de lluita
  • CE253: Conèixer el perfil fisiològic dels esports de lluita i la seua aplicació a l'entrenament
  • CE254: Conèixer i aplicar els sistemes d'entrenament específic dels esports de lluita/judo
  • CE255: Ser capaç de planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
  • CE256: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE257: Aplicar els principis de l'entrenament als esports de lluita
  • CE258: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu
  • CE259: Adquirir la formació científica bàsica aplicada a l'avaluació del rendiment esportiu
  • CE260: Avaluar el procés d'entrenament d'habilitats motrius en els diferents nivells i entorns de pràctica
  • CE261: Avaluar el rendiment esportiu a partir de criteris d'eficiència mecànica i deconomia de moviment
  • CE262: Seleccionar i dissenyar proves d'avaluació adequades a diferents activitats esportives i diferents aspectes del rendiment
  • CE263: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'avaluació del rendiment esportiu
  • CE264: Conèixer i comprendre els factors comportamentals, socials i legals que condicionen la pràctica de l'esport adaptat i paralímpic
  • CE265: Planificar, desenvolupar i avaluar esdeveniments esportius adaptats dirigits a persones amb discapacitat
  • CE266: Conèixer i comprendre les bases dels sistemes de classificació i categorització dels esportistes paralímpics
  • CE267: Conèixer i comprendre l'estructura de l'esport paralímpic
  • CE268: Seleccionar i saber utilitzar material i equipament esportiu adaptat i adequat per a persones amb discapacitat i per als diferents esports
  • CE269: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional en l'àrea de l'activitat física adaptada
  • CE270: Aplicar els drets fonamentals d'igualtat d'oportunitats i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
  • CE271: Conèixer i comprendre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE272: Conèixer i analitzar críticament les recomanacions dels organismes oficials més importants sobre les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE273: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials a les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE274: Analitzar críticament, des d'un punt de vista ergonòmic, la idoneïtat dels diferents moviments articulars que es fan servir habitualment en les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE275: Identificar els riscos que es deriven per a la salut i proposar alternatives a la pràctica inadequada d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE276: Conèixer i saber aplicar els principals fonaments amb què sestimula l'adherència als programes per a la millora i el manteniment de la qualitat de vida mitjançant l'ús d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
  • CE277: Planificar, desenvolupar i avaluar programes activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical a partir d'un model prescriptiu per a la millora de la qualitat de vida
  • CE278: Seleccionar i saber utilitzar el material i lequipament més adequat per al desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE279: Conèixer els diferents entorns d'aplicació de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical per a la millora de la qualitat de vida
  • CE280: Utilitzar les fonts del coneixement científic certificat en l'àmbit de les ciències de l'activitat física amb especial atenció a aquelles que analitzen les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i la millora de la qualitat de vida
  • CE281: Desenvolupar capacitats que permeten actuar amb excel·lència i amb ètica en l'àmbit de l'activitat física, però amb especial atenció a aquelles que siguen fonamentals en el desenvolupament de les activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical aplicades al manteniment i millora de la qualitat de vida
  • CE282: Saber aplicar els drets fonamentals i d'igualtat d'oportunitats dels éssers humans en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida, i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
  • CE283: Desenvolupar les habilitats adequades per al treball autònom i grupal en l'àmbit de l'activitat física per al manteniment i la millora de la qualitat de vida, i més concretament durant el desenvolupament d'activitats de gimnàstica suau i de condicionament físic amb suport musical
  • CE284: Reunir i interpretar dades rellevants per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica
  • CE285: Tenir la capacitat de col·laborar amb els altres i de contribuir a un projecte comú
  • CE286: Comprendre, analitzar i reflexionar sobre les bases teòriques i metodològiques dels esports que es practiquen a la natura
  • CE287: Saber obtenir la suficient informació sobre les bases teòriques i metodològiques per poder desenvolupar individualment aquells aspectes que resulten més atractius per al desenvolupament personal i professional, i conèixer les diferents tasques d'intervenció
  • CE288: Saber obtenir la suficient informació per poder desenvolupar individualment aquells aspectes que resulten mes atractius per al desenvolupament personal i professional, i per assumir el paper i la importància que les intervencions i investigacions poden tenir per al desenvolupament del benestar i la qualitat de vida dels éssers humans
  • CE289: Conèixer l'origen dels diferents esports que es desenvolupen en el programa (vela, piragüisme, ciclisme i orientació)
  • CE290: Descriure i posar en pràctica les principals normes i elements bàsics d'aquests esports
  • CE291: Saber analitzar, planificar i seqüenciar els continguts bàsics d'aquests esports i aplicar-los a l'aprenentatge
  • CE292: Tenir la capacitat suficient per emetre judicis i criteris, així com tenir hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
  • CE293: Sensibilitzar-se sobre la importància vital de l'estudi i la comprensió d'aquests esports i com es poden interrelacionar amb altres matèries afins i transversals del currículum de l'alumne/a
  • CE294: Facilitar la retroinformació constant, amb la finalitat de poder tractar casos i situacions reals i les aproximacions als camps propis o afins a àrea d'educació física i esportiva que podrien utilitzar-se
  • CE295: Conèixer normes bàsiques i específiques de respecte envers el medi ambient
  • CE296: Sensibilitzar i comprendre la importància de l'estudi dels recursos en les entitats esportives
  • CE297: Comprendre, analitzar i reflexionar sobre les bases teòriques i metodològiques de la gestió dels recursos en les entitats esportives
  • CE298: Conèixer les principals fonts de finançament i recursos econòmics en l'esport
  • CE299: Analitzar i planificar el model organitzatiu de les organitzacions esportives i els processos relacionats amb la gestió dels recursos disponibles
  • CE300: Adquirir habilitats i coneixements de cadascuna de les tasques essencials que es desenvolupen en la gestió de recursos en l'esport
  • CE301: Definir habilitats de lideratge, de relació interpersonal i de treball en equip, així com tenir hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
  • CE302: Actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional de la gestió de recursos en l'esport
  • CE303: Conèixer i comprendre la importància de la planificació estratègica en la gestió i l'organització de l'esport
  • CE304: Conèixer i saber analitzar l'entorn, les entitats i els col·lectius que incideixen en la planificació esportiva
  • CE305: Conèixer els tipus de planificació que hi ha en la literatura científica de l'organització i la gestió de l'esport
  • CE306: Conèixer diferents estratègies aplicades per les entitats esportives
  • CE307: Planificar i elaborar projectes per a les organitzacions i les entitats esportives
  • CE308: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de planificació estratègica
  • CE309: Aplicar els principis ètics necessaris per al correcte exercici professional en l'elaboració de programes i plans estratègics
  • CE310: Obtenir un major nivell d'anàlisi i reflexió que permeten realitzar els treballs de les classes pràctiques i amb posterioritat l'elaboració de programes i plans estratègics
  • CE311: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en l'elaboració de programes i plans estratègics
  • CE312: Conèixer l'oferta especifica de la institució en què s'integra l'estudiant, els seus objectius i els seus recursos
  • CE313: Saber detectar necessitats i situacions que requerisquen la intervenció del professional
  • CE314: Saber identificar els recursos útils que permeten dur a terme aquesta intervenció
  • CE315: Saber aplicar i desenvolupar aquesta intervenció
  • CE316: Adquirir aptituds professionals idònies
  • CE317: Saber gestionar les diferents relacions amb el client
  • CE318: Desenvolupar habilitats de cooperació amb altres professionals
  • CE319: Elaborar informes (diagnòstic, propostes i avaluació de l'activitat)
  • CE320: Prendre consciència del component ètic i dels principis deontològics de l'exercici de la professió
  • CE321: Saber aplicar els drets d'igualtat d'oportunitats entre homes i dones, i de les persones amb discapacitat, i els valors propis de la democràcia, en l'elaboració de programes i plans estratègics
  • CE322: Conèixer l'objecte d'estudi de l'activitat física i l'esport
  • CE323: Adquirir formació científica aplicada a l'activitat física i l'esport en les seues diferents manifestacions
  • CE324: Comprendre i utilitzar la literatura científica sobre l'activitat física i l'esport en altres llengües de presència significativa en l'àmbit científic, preferentment en llengua anglesa
  • CE325: Saber aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'activitat física i l'esport
  • CE326: Desenvolupar competències per a l'adaptació a noves situacions i resolució de problemes per a l'aprenentatge autònom
  • CE327: Dissenyar, desenvolupar, presentar i defensar públicament informes d'elaboració pròpia relacionats amb el perfil professional
  • CE328: Desenvolupar hàbits d'excel·lència i qualitat per a l'exercici professional
  • CE329: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional
  • CE330: Conèixer els conceptes i els fonaments teòrics de la recreació fisicoesportiva
  • CE331: Conèixer el vessant recreatiu de les activitats fisicoesportives i el tractament del cos
  • CE332: Analitzar críticament la realitat de les activitats fisicoesportives recreatives, així com el seu àmbit professional
  • CE333: Experimentar amb els recursos pràctics per al desenvolupament d'activitats fisicoesportives recreatives
  • CE334: Desenvolupar capacitats per actuar dins dels principis ètics necessaris per al correcte exercici professional relacionat amb l'ensenyament de l'activitat física i l'esport
  • CE335: Desenvolupar habilitats sociopersonals relacionades amb l'autonomia, l'actitud reflexiva i el treball en equip
  • CE336: Utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el desenvolupament de l'assignatura
  • CE337: Conèixer i comprendre els fonaments de l'entrenament esportiu en esports individuals
  • CE338: Planificar, desenvolupar i avaluar la realització de programes d'entrenament d'especialitats atlètiques
  • CE339: Aplicar els principis fisiològics, biomecànics, comportamentals i socials als diferents camps de l'activitat física i l'esport
  • CE340: Aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a l'àmbit de l'entrenament esportiu