Logo de la Universitat de València Logo del portal

8a EDICIÓ UNIVERSITAT DE TARDOR D’ONTINYENT

• 26 de novembre de 2018
Cartell UTO

La Universitat de València presenta la huitena edició de la Universitat de Tardor d´Ontinyent (UTO), fruit de l’estreta col·laboració entre la pròpia universitat, l’Ajuntament d´Ontinyent, Caixa Ontinyent, la Fundació Universitària Campus Ontinyent i la Càtedra InnovatiOnt.

La UTO constitueix una acció acadèmica més del Campus d´Ontinyent a la ciutat i la seua comarca, la Vall d’Albaida. La Universitat de València, fidel al seu compromís amb el territori i la societat valenciana, impulsa una nova iniciativa lligada a la formació, la recerca i la transferència del coneixement.

Més Informació

Llista d'enllaços: