Logo de la Universitat de València Logo del portal

Aira Ortiz Kataoka, estudiant de GIB, guanyadora del Premi Innovationt 2019

• 14 d’octubre de 2019
Aira Ortiz Kataoka ganadora Innovationt 2019

Aira Ortiz Kataoka ha sigut la guanyadora del Premi Innovationt 2019 amb el TFG titulat "Impact analysis of ICT tools on a màrqueting strategy. Practical case: Taronges Ribera's ecommerce".

El premi és una iniciativa de la Càtedra Universitària Ajuntament d'Ontinyent - Caixa Ontinyent - ESET per a la innovació i configuració de territoris intel·ligents. Aquest premi compta amb dues categories, una oberta a tots els estudiants que hagen conclòs els seus estudis en qualsevol universitat de la Comunitat Valenciana, i l'altra a estudiants del Campus d'Ontinyent o naturals d'aquesta localitat. Els premis estan dotats amb 1.000 euros cadascun.

El premi en la categoria local ha recaigut sobre Ricardo Borja Bo (estudiant de FCAFE) amb el treball titulat "Validació d'un sistema d'acelerometria instal·lat en una cinta ergomètrica".

Imatges: