Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Spot Ontinyent FdE

Els dies 20 i 21 de febrer la Facultat ha acollit a més de 50 empreses, associacions i institucions que comparteixen l'objectiu comú d'apostar pel talent. Les persones són la clau de la competitivitat, com així entenen els participants en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria, de manera que estrényer llaços és la més rendible inversió.

Durant dues jornades, els estudiants han pogut visitar estands i assistir a presentacions i taules redones, coneixent així de primera mà quina demanda el mercat laboral, cap a on orientar les seues competències, com afrontar un procés de selecció, com emprendre i quines ofertes complementàries existeixen per a completar la seua formació i millorar la seua ocupabilitat.

Les empreses, per part seua, han accedit en exclusiva a un coneixement directe de qui formaran part del seu equip en un futur pròxim, capten talent mitjançant ofertes de pràctiques i ocupació, i en definitiva es posicionen en la ment del col·lectiu universitari amb la seua reputació i la seua marca.

Imágenes: