càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Convocats els Premis Demetrio Ribes als millors treballs d'investigació

Període de l'esdeveniment: De 5 de de juny de 2019 a 7 de d’octubre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Càtedra Demetrio Ribes

Descripció:

El DOGV hapublicat la Resolució per la qual es convoca el “Quinzé Premi Demetrio Ribes” de la Càtedra Demetrio Ribes de la Universitat de València, que premiarà amb 6 000 euros al millor treball d’investigació relacionat amb la història del transport, la història de les obres públiques, patrimoni de l’enginyeria civil o història de l’ordenació territorial.

Organitza:

Càtedra Demetrio Ribes.