Logo de la Universitat de València Logo del portal

Resultats de la cerca

16/11/18

Visita de Comissió d'Avaluació Externa

La propera setmana la Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar els Màsters en Qualitat i Seguretat Alimentària i en Història de l'Art i Cultura Visual.

• Persona realitzant enquesta amb el mòbil

04/10/18

A partir d'aquest curs es poden valorar telemàticament les activitats culturals de la Universitat de València

S'aposta per la facilitat i l'accessibilitat de l'enquesta, per això s’ha dissenyat un qüestionari senzill que està disponible en valencià, castellà i anglés. Es pot accedir mitjançant el codi QR que es pot trobar als cartells distribuïts pel Centre cultural La Nau i també mitjançant l’enllaç disponible al web www.uv.es/cultura i al peu de les “newsletter” periòdiques. A més a més, en alguns esdeveniments es posaran a disposició dels assistents “tablets” i un quiosc de pantalla fixa per facilitar la complementació de l’enquesta.

• Enquestes de satisfacció

21/09/18

Activada per a l’estudiantat l’enquesta de satisfacció amb els graus

Fins al 21 d'octubre, els estudiants i les estudiantes que cursaren l'any passat primer o tercer de grau tenen a la seua disposició en la plataforma LimeSurvey de la UV qüestionaris per opinar sobre la seua titulació. Per accedir cal emprar l'enllaç que han rebut per correu electrònic.

• Professora impartint classe

24/07/18

La Unitat de Qualitat remet al professorat els resultats de les enquestes docents 17/18

Les valoracions que els i les estudiants han fet de la docència rebuda durant el curs 17/18 han sigut enviades al professorat per correu electrònic. S'han arreplegat 126683 qüestionaris (un 7.8% més que l'any passat).

08/06/18

Visita de Comissió d'Avaluació Externa

La propera setmana la Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar el Màster en Paleontologia Aplicada.

05/06/18

Visita de Comissió d'Avaluació Externa

Aquesta setmana la Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar el Màster en Nutrició Personalitzada i Comunitària.

• Professora

04/06/18

Activades per al professorat les enquestes de satisfacció amb graus i màsters oficials

Fins al 8 de juliol el professorat té a la seua disposició qüestionaris en línia per donar la seua opinió sobre les titulacions de grau i màster oficial en les quals imparteix docència.

• Gràfic d'evolució de les enquestes

28/05/18

Finalitza el segon termini d'avaluació de la docència amb un increment d'un 7.6% de la participació

El dia 20 de maig finalitzà el primer termini general d'avaluació docent, tot i això, encara romandran actives aquelles enquestes per a les quals se'ns ha sol·licitat expressament un canvi de dates. A dia d'avui, s'han rebut un total de 125731 enquestes, un 7.6% més que el curs passat i un 10.9% més que fa dos anys. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra col·laboració.

• Enquestes esports

23/05/18

Enviats els resultats de les enquestes de satisfacció d'activitats esportives i competicions internes

La Unitat de Qualitat ha elaborat i remés als responsables del Servei d’Educació Física i Esports els informes amb les opinions dels participants en activitats esportives i competicions internes del curs 2017/2018.

[Llegir més]

• Enquestes de satisfacció màster

17/05/18

Activades les enquestes de satisfacció amb els màsters oficials

Els i les estudiants dels màsters que finalitzen la seua docència ara, i d'aquells de més de un curs de duració, tenen a la seua disposició qüestionaris en línia per donar la seua opinió sobre aquestes titulacions. Les enquestes són un element clau en els respectius Sistemes de Garantia Interns de la Qualiat (SGIQ). Les enquestes romandran obertes fins al 24 de juny.